NF update!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2012

MilleRasmussen

Så blev det min & min kærestes tur til at komme til NF i dag! Jeg har på det seneste været lidt nervøs, ved ikke hvorfor, for har stadigvæk symptomer, har ikke blødt eller noget. 

Men, alt var som det skulle være. Jeg begyndte og græde, var simpelthen så rørt ;$. Dog, var det en ballademager som jeg skal opdrage fik vi af vide, da hun startede med at scanne på maven, måtte så scanne op gennem mig og til sidst på maven igen hvor den til sidst hørte efter så hun kunne måle vores perfekte bebs. Det hele var som det skulle være, så intet og være bekymret for 

Min termin hedder 28 Februar! Er bare så glad og lykkelig altså, havde aldrig troet jeg skulle være så heldig. Ved dog ikke hvordan jeg skal skrive det på Facebook endnu, det kommer nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

birthee

MilleRasmussen skriver:

Så blev det min & min kærestes tur til at komme til NF i dag! Jeg har på det seneste været lidt nervøs, ved ikke hvorfor, for har stadigvæk symptomer, har ikke blødt eller noget. 

Men, alt var som det skulle være. Jeg begyndte og græde, var simpelthen så rørt ;$. Dog, var det en ballademager som jeg skal opdrage fik vi af vide, da hun startede med at scanne på maven, måtte så scanne op gennem mig og til sidst på maven igen hvor den til sidst hørte efter så hun kunne måle vores perfekte bebs. Det hele var som det skulle være, så intet og være bekymret for 

Min termin hedder 28 Februar! Er bare så glad og lykkelig altså, havde aldrig troet jeg skulle være så heldig. Ved dog ikke hvordan jeg skal skrive det på Facebook endnu, det kommer nok.

Stort tillykke med den veloverståede nakkefold og den lille frække bebs  Jeg synes altid at nf-skanningen har været det punkt man skulle over - også denne gang, hvor det er nr. 3 jeg venter!!!

Pøj pøj fremover

Anmeld

21. august 2012

M&N

Ihh hvor dejligt stort tillykke med den vellykkede NF scanning

Du er 2 dage bag mig hihi bliver sjovt at følges

Jeg har heller ikke offentliggjort det til fb endnu, men det kommer nok..

Anmeld

21. august 2012

MilleRasmussen

Tusinde tak begge to, er simpelthen så lykkelig og lettet. Jeg føler mig som jordens heldigste kvinde i dag .. Tror aftnen skal bestå af lækkert mad med min skønne kæreste og bare en god film og rigtig hygge!!

Anmeld

21. august 2012

Annette A

Tillykke med en dejlig scanning, det er bare det bedste at se den lille sund og fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.