propper i ørene efter badelandstur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2012

TeamRocket

Har i nogle gode råd? Jeg kan ikke hører noget som helst efter vores tur i badeland igår og det trykker og irritere og jeg kan ikke holde ud at være noget sted. Lægen har tid mandag, jeg tror jeg skyder mig selv inden der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Holbæktrunten

TeamRocket skriver:

Har i nogle gode råd? Jeg kan ikke hører noget som helst efter vores tur i badeland igår og det trykker og irritere og jeg kan ikke holde ud at være noget sted. Lægen har tid mandag, jeg tror jeg skyder mig selv inden der!

Hold dig for næsen og pust ligesom når du pudser næse - de bobler ubehageligt i ørerne mens du gør det, men kan hjælpe :0)

Anmeld

21. august 2012

jydeinden

TeamRocket skriver:

hvis det "bare" er propper i ørene kan din læge ingenting gøre..

men prøv at gøre det at du holder dig selv for næsen og lukker munden og så puster til, det kan nogen gange løsne propper men ellers går de mange gange væk af sig selv

Anmeld

21. august 2012

TeamRocket

jydeinden skriver:

hvis det "bare" er propper i ørene kan din læge ingenting gøre..

men prøv at gøre det at du holder dig selv for næsen og lukker munden og så puster til, det kan nogen gange løsne propper men ellers går de mange gange væk af sig selv

Omg håber virkelig det går væk af sig selv så. Synes jeg har prøvet alt uden held. Vores blæser der larmer herre meget kan jeg ikke engang hører om er tændt eller slukket. Det er så ubehageligt!

Anmeld

21. august 2012

jydeinden

TeamRocket skriver:

Omg håber virkelig det går væk af sig selv så. Synes jeg har prøvet alt uden held. Vores blæser der larmer herre meget kan jeg ikke engang hører om er tændt eller slukket. Det er så ubehageligt!

propper er meget ubehagelige, for dem selv konstant i mine øre, især om vinteren når det blæser og er koldt

Anmeld

21. august 2012

Dot D

Det har jeg prøvet maaaaange gange. Min læge gav mig det trick, at  jeg skulle bruge en næsespray, der er hul igennem fra næsen til øret, det kunne hjælpe... Det har jeg gjort, og de fleste gange har det hjulpet

Håber det går væk hurtigt, det er trælst at gå i en "osteklokke"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.