Manstruation efter fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

SpunkenJo

Hej piger.

har lige brug for lidt info.

Jeg fødte 5. april, og blødte efter fødslen frem til ca. 25. april. Har i de sidste par dage haft blod/slimet udflåd (ja, jeg beklager detaljerne...) ikke ret meget, men det blir lissom ikke rigtig til mere......

- Tæller det for en mens??
- Hvor længe blødte I første gang efter fødsel??
- Blødte I til 8 ugers undersøgelsen... (Skal til læge 25. maj)

Og lige et bonus spørgsmål:
- hvilken prævention har i brugt efter fødsel? (Vi bruger lige nu kondom, men vil gerne være fri for det gummipjat!!!)

/Jo

- Beklager stavefejlen i overskrift!!! det er ikke nemt, at skrive mens man har et sovende barn på armen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Diana...

Jeg blødte i 6 uger efter fødslen og kunne godt plet bløde og lidt slim et godt stykke tid frem. Jeg har lige fået min første mens og den varet i 6 dage og det var MEGET lidt jeg blødte wee 

Jeg begynde på p-piller for en måned siden fordi vi heller ikke gad det gummi stas øv synes det ødelægger det hele griner.

Anmeld

15. maj 2009

A.

SpunkenJo skriver:

Hej piger.

har lige brug for lidt info.

Jeg fødte 5. april, og blødte efter fødslen frem til ca. 25. april. Har i de sidste par dage haft blod/slimet udflåd (ja, jeg beklager detaljerne...) ikke ret meget, men det blir lissom ikke rigtig til mere......

- Tæller det for en mens??
- Hvor længe blødte I første gang efter fødsel??
- Blødte I til 8 ugers undersøgelsen... (Skal til læge 25. maj)

Og lige et bonus spørgsmål:
- hvilken prævention har i brugt efter fødsel? (Vi bruger lige nu kondom, men vil gerne være fri for det gummipjat!!!)

/Jo

- Beklager stavefejlen i overskrift!!! det er ikke nemt, at skrive mens man har et sovende barn på armen....

nej det tro jeg ikke at det tæller som mens men det lyder som barsels udflåd...
jeg blødte kun par dage heldige mig..
her brugte jeg p-piller egter fødslen

Anmeld

15. maj 2009

Tina2

Tror bestemt ikke det er mens, men bare blødning efter fødsel...

Første gang blødte jeg i knap 9 uger (!!!) og til 8 ugers undersøgelsen fandt lægen så ud af min livmoder ikke var trukket ordentlig sammen så fik nogle piller, og så stoppede det.....
Ammede min datter til hun var 3½ mdr og fik mens da hun var 4 mdr....

2. gang blødte jeg i 2½ uger.... Ammede til han var 8 mdr og fik mens da han var 8½ mdr.

Anmeld

15. maj 2009

monstar99

blødte i en 5uger men ikke så meget så gik der 3uger og så fik jeg min mens og den har været næsten normal de sidste 3mdr. den sidste har dog været ½uge forsinket. underligt nok men den kom da, tror det stress. da jeg ikke kan være gravid

Forresten så ammer jeg men det har ingenting gjort for mig ang ingen mens

Hilsen

Mikkel4½mdr. og Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.