Stol til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Vil lige høre, hvad I tænker

Jeg har længe tænkt over, at jeg gerne ville have en stokke stol, når den lille kommer, og så købe newborn stolen dertil.

Men jeg synes dog at stokke stolen fylder rigtig meget. Har nu forelsket mig i en juniorstol fra IKEA, som kan bruges fra ca. 3 års alderen. Hvad skal jeg så bruge indtil da? Hvis nu jeg køber en billigere højstol, hvor længe kan baby så bruge den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Nettemor

Altså vi havde den heeelt simple fra ikea da han var bette. Den med bord. Og da han så blev halvandet ville han gerne selv kravle op og ned så vi lånte en babybjørn stoleforhøjer som vi spændte på en af vores almindelige stole..

Nu er han 2½ og gider ikke sidde på den mere og sidder bare på en almindelig stol herhjemme.. Nogle gange sidder han på knæ

Anmeld

21. august 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej piger

Vil lige høre, hvad I tænker

Jeg har længe tænkt over, at jeg gerne ville have en stokke stol, når den lille kommer, og så købe newborn stolen dertil.

Men jeg synes dog at stokke stolen fylder rigtig meget. Har nu forelsket mig i en juniorstol fra IKEA, som kan bruges fra ca. 3 års alderen. Hvad skal jeg så bruge indtil da? Hvis nu jeg køber en billigere højstol, hvor længe kan baby så bruge den?

vi brugte en babystol. du ved den gamle klassiske... som kunne knækkes på midten...

den brugte vi til han var lige knap et år... så skiftede vi den ud med en klapstol hvor vi købte en trille stol i stol...

den har vi brugt nu her til han blev 1½ år.. og NU har vi så den der hvide juniorstol fra IKEA... og han kravler selv op... 

han er 19 mdr nu...

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Altså vi havde den heeelt simple fra ikea da han var bette. Den med bord. Og da han så blev halvandet ville han gerne selv kravle op og ned så vi lånte en babybjørn stoleforhøjer som vi spændte på en af vores almindelige stole..

Nu er han 2½ og gider ikke sidde på den mere og sidder bare på en almindelig stol herhjemme.. Nogle gange sidder han på knæ

Okay tak for svar det ender nok også med det bliver noget i den retning vi gør. Synes stokke stolene er rigtig smarte, men de tager bare så meget plads. Jeg havde selv en da jeg var lille, og den gad jeg ikke ret længe. Så er det også træls at have givet så mange penge for en stol

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

vi brugte en babystol. du ved den gamle klassiske... som kunne knækkes på midten...

den brugte vi til han var lige knap et år... så skiftede vi den ud med en klapstol hvor vi købte en trille stol i stol...

den har vi brugt nu her til han blev 1½ år.. og NU har vi så den der hvide juniorstol fra IKEA... og han kravler selv op... 

han er 19 mdr nu...

Tak for svar jeg tror også vi finder en anden løsning end den stokke stol. Den fylder bare så meget. Smart med en klapstol er det juniorstolen der hedder Urban du har?

Anmeld

21. august 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tak for svar jeg tror også vi finder en anden løsning end den stokke stol. Den fylder bare så meget. Smart med en klapstol er det juniorstolen der hedder Urban du har?

NEj, den hedder vist ingolf.

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

NEj, den hedder vist ingolf.

Okay men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.