Danfæ flyverdraten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Miia90

Hej Piger

jer der har haft den. har i været glade for den og kunne den holde jeres barn varm og tør ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Faith

Mine drenge havde Danefæ flyverdragter sidste år, og jeg var bestemt ikke tilfreds! De blev våde på benene og den var overhovedet ikke slidstærk som jeg forventer en flyverdragt skal være når den skal bruges i dp eller børnehave.

Anmeld

21. august 2012

Miia90

Faith skriver:

Mine drenge havde Danefæ flyverdragter sidste år, og jeg var bestemt ikke tilfreds! De blev våde på benene og den var overhovedet ikke slidstærk som jeg forventer en flyverdragt skal være når den skal bruges i dp eller børnehave.

okay. hvilke flyverdragt kan du anbefalde til et barn på knap 1 år ?

Anmeld

21. august 2012

Faith

Miia90 skriver:

okay. hvilke flyverdragt kan du anbefalde til et barn på knap 1 år ?

Jeg har ikke ret meget erfaring med flyverdragter, udover det jeg har hørt fra andre. Men mener Reima er et godt mærke. Jeg er lidt i vildrede mht hvilken jeg skal købe til dem i år faktisk.

Anmeld

21. august 2012

Miia90

Faith skriver:

Jeg har ikke ret meget erfaring med flyverdragter, udover det jeg har hørt fra andre. Men mener Reima er et godt mærke. Jeg er lidt i vildrede mht hvilken jeg skal købe til dem i år faktisk.

Tak. har også hørt godt om reima. men synes ikk jeg har set nogen med dobbel lynlås :/

Anmeld

21. august 2012

VNB

Miia90 skriver:

Tak. har også hørt godt om reima. men synes ikk jeg har set nogen med dobbel lynlås :/

Vi havde en reima til Viktor sidste vinter og den var vi super glade for! Den havde dobbelt lynlås, altså lynlås i begge sider

Anmeld

21. august 2012

Miia90

VNB skriver:

Vi havde en reima til Viktor sidste vinter og den var vi super glade for! Den havde dobbelt lynlås, altså lynlås i begge sider

tak. i i fund gang med at kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.