Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger
jer der har haft den. har i været glade for den og kunne den holde jeres barn varm og tør ?
Mia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine drenge havde Danefæ flyverdragter sidste år, og jeg var bestemt ikke tilfreds! De blev våde på benene og den var overhovedet ikke slidstærk som jeg forventer en flyverdragt skal være når den skal bruges i dp eller børnehave.
Faith skriver: Mine drenge havde Danefæ flyverdragter sidste år, og jeg var bestemt ikke tilfreds! De blev våde på benene og den var overhovedet ikke slidstærk som jeg forventer en flyverdragt skal være når den skal bruges i dp eller børnehave.
okay. hvilke flyverdragt kan du anbefalde til et barn på knap 1 år ?
Miia90 skriver: okay. hvilke flyverdragt kan du anbefalde til et barn på knap 1 år ?
Jeg har ikke ret meget erfaring med flyverdragter, udover det jeg har hørt fra andre. Men mener Reima er et godt mærke. Jeg er lidt i vildrede mht hvilken jeg skal købe til dem i år faktisk.
Faith skriver: Jeg har ikke ret meget erfaring med flyverdragter, udover det jeg har hørt fra andre. Men mener Reima er et godt mærke. Jeg er lidt i vildrede mht hvilken jeg skal købe til dem i år faktisk.
Tak. har også hørt godt om reima. men synes ikk jeg har set nogen med dobbel lynlås :/
Miia90 skriver: Tak. har også hørt godt om reima. men synes ikk jeg har set nogen med dobbel lynlås :/
Vi havde en reima til Viktor sidste vinter og den var vi super glade for! Den havde dobbelt lynlås, altså lynlås i begge sider
VNB skriver: Vi havde en reima til Viktor sidste vinter og den var vi super glade for! Den havde dobbelt lynlås, altså lynlås i begge sider
tak. i i fund gang med at kigge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128