(oktober) hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej ,
var lidt nys om hvornår i skal til md scanning jeg skal den 16/6 og jeg ved allerede at jeg venter en dreng ,

håber og høre fra nogle

knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Pje

Vi var til nakkeforldsscanning d. 22 april og skal til misdannelsesscanning d. 11 juni  Glæder os helt vildt til at se hvor stor babyen er blevet.
Hvad kan de være du allerede ved det bliver en dreng? Kunne de se det til nf.?
Vi vil ikke have at vide hvad vi få, skal være en overraskelses.

Knus Pia 15 + 4

Anmeld

15. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Pje skriver:

Vi var til nakkeforldsscanning d. 22 april og skal til misdannelsesscanning d. 11 juni  Glæder os helt vildt til at se hvor stor babyen er blevet.

Knus Pia 15 + 4

nej har vært til en tidlig md scanning fordi jeg går til extra scanninger derfor,

Anmeld

16. maj 2009

Pje

Når okay, håber ikke det er alvorligt med de ekstra scanninger. Pøj pøj med graviditeten.

Anmeld

16. maj 2009

3drenge

Jeg skal til MD scanning på mandag (18/5-09) er 19+1, glæder mig helt vildt, det bliver spændende om vi skal have nr. 3 dreng

Anmeld

17. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Pje skriver:

Knus Pia 15 + 4

det er det ikk det faren som er født med hul i hjertet så det skulle der kigges efter, og det har den lille ikk

Anmeld

18. maj 2009

tumle81

Vi skal til MD scanning den 2. juni, jeg er i dag 16+6.
Glæder mig meget til at se den lille baby igen, det er en fantastisk oplevelse hver gang.
Vi vil ikke vide kønnet denne gang, men har også vidst det begge de andre gange!
Knus Kathrina 

Anmeld

21. maj 2009

3drenge

Så har jeg været til scanning, alt så heldigvis fint ud og der gemte sig som ventet en aktiv lile dreng

Anmeld

26. maj 2009

kiroo

tillykke med dreng nummer 3..
jeg skal til skanning i morgen, er sikker på der gemmer sig en meget aktiv pige.. er sat til d.16.okt. ¨å er næsten halvvejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.