Gravid med kondom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.131 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Karoline27

Hej piger!

Er der nogle der har oplevet graviditet, trods brug af kondom?

Har brug for svar, som hurtig hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Annana89

Har ikke prøvet det selv, men kondomer er joikke 100% sikre så det kan jo godt ske.

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Juliane27 skriver:

Hej piger!

Er der nogle der har oplevet graviditet, trods brug af kondom?

Har brug for svar, som hurtig hjælp!

jeg har aldrig brugt kondom selv..

men jeg VED det kan lade sig gøre hvis kondomet på nogle måde brister, får en lille flænge osv...

så ja det kan lade sig gøre..

en anden ting der sker yderst sjældent er hvis han kommer ud over dig og så kører det rundt og op i dig ellr ligende, kan man os meget meget sjælndent blive gravid af..

held og lykke, håber det besvarede dit spørgsmål

Anmeld

21. august 2012

Karoline27

Princesspigen skriver:

jeg har aldrig brugt kondom selv..

men jeg VED det kan lade sig gøre hvis kondomet på nogle måde brister, får en lille flænge osv...

så ja det kan lade sig gøre..

en anden ting der sker yderst sjældent er hvis han kommer ud over dig og så kører det rundt og op i dig ellr ligende, kan man os meget meget sjælndent blive gravid af..

held og lykke, håber det besvarede dit spørgsmål

Ja jeg ved godt det kan lade sig gøre, hvis kondomet brister. Men hvis det ikke brister? Så burde der da ikke kunne ske noget.

Jeg kan nemlig bare ikke finde ud af, om de 3 % chance der er for graviditet med brug af kondom, er medregnet risikoen for at det brister?

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Juliane27 skriver:

Ja jeg ved godt det kan lade sig gøre, hvis kondomet brister. Men hvis det ikke brister? Så burde der da ikke kunne ske noget.

Jeg kan nemlig bare ikke finde ud af, om de 3 % chance der er for graviditet med brug af kondom, er medregnet risikoen for at det brister?

jo det vil jeg tro..  

lige som med p-piller de sidste 1-3% chance for man bliver gravid er nemlig hvis man glemmer pillen osv..

så jeg vil tro at det samme gælder når man snakker kondom, at de sidste procenter er hvis det brister, flækker eller sådan..

men skal selvfølgelig ikke kunne sige det..

Anmeld

21. august 2012

anynom

Juliane27 skriver:

Hvis kondomet er for stort eller for lille kan det også lade sig gøre - for så kan sæden rende ud af det mens det stadig sidder på.

Anmeld

21. august 2012

Karoline27

Princesspigen skriver:

jo det vil jeg tro..  

lige som med p-piller de sidste 1-3% chance for man bliver gravid er nemlig hvis man glemmer pillen osv..

så jeg vil tro at det samme gælder når man snakker kondom, at de sidste procenter er hvis det brister, flækker eller sådan..

men skal selvfølgelig ikke kunne sige det..

Så må det da næsten være sådan

Anmeld

21. august 2012

Karoline27

JulieWH skriver:

Hvis kondomet er for stort eller for lille kan det også lade sig gøre - for så kan sæden rende ud af det mens det stadig sidder på.

Ja okay - men så vil man vel opdage det.

Anmeld

21. august 2012

anynom

Juliane27 skriver:

Ja okay - men så vil man vel opdage det.

Ikke nødvendigvis. Der skal jo ikke så meget til og både mand og kvinde vil jo (forhåbenlig) være våde efter en omgang.

Anmeld

21. august 2012

LRJ

ja, jeg har været gravid på kondom, ( hvor det ikke bristede ), det burde være umuligt men nej, jeg er faktisk blevet gravid på næsten alt prævention jeg har prøvet, det er først nu her efter jeg har fået kobberspiral i at jeg ikke er blevet gravid, endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.