Jeg håber VIRKELIG ikke at du bliver sur på mig nu, men du skriver selv at du trænger til et skub bagi, ikke? 
Helt ærligt, så skal du måske til at sætte dine krav til dig selv lidt højere op!
Det nytter ikke noget at tro at man bare kan logge ind på en hjemmeside og få serveret det hele på et sølvfad, man er nødt til selv at tænke over og sætte sig ind i det man spiser (ellers ender man bare med at tage det hele på igen, fordi man ikke har sat sig ind i hvordan kosten fungerer, men bare har fulgt en plan slavisk).
Derudover er det med at være kræsen også lidt et problem for mange af dem der gerne vil tabe sig, for det er pudsigt nok altid alle de sunde madvarer som de ikke kan lide, eller også SKAL det være med smør på brødet, eller stegt i olie (kan du følge min pointe lidt
?).
Jeg synes også du skal tænke noget motion ind i din hverdag. Hvis man er kræsen, og det er svært at spise sundt, så gavner det helt sikkert et vægttab at forbrænde nogle flere kalorier end man plejer. Og så er det jo en bonus at det er sundt for kroppen at røre sig 
Undskyld hvis jeg lyder hård, der er ingen onde tanker bag dette indlæg - og du må meget gerne skrive hvis jeg skal uddybe eller omformulere mig 
Anmeld