Kan jeg være gravid, eller er det noget andet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Lene-Dorthea

Jeg har "kommet" til at smide mine p-piller for ca 5 mrd siden. Har PCO og har før smidt p-pillerne uden der er sket det mindste nå men jeg har i de her 5 mrd ingen mens haft og inden for de sidste 14 dages tid fået et ømt bryst, det er kun det ene. Selve brystvorten er meget ømt, og "ringen" omkring er mere brun også er brystet meget varmt, der er intet at mærke eller se på det andet. Har os en del kvalme, men ved ik om det ka være det eller om det er noget andet, da jeg har haft problemer med min mave i 2 år ca og lægerne ved stadig ik hva det er... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Nanna1985

Jeg synes du skal tage til lægen, så kan de lave en graviditetstest på dig

Anmeld

15. maj 2009

Mor.sander

Det kan ikke udelukket at du er gravid... det lyder som symtomer, jeg har haft de gange jeg har været gravid.

Og som PCOer kan du sagtens gå i flere mdr. uden mens også lige pludselig have en ægløsning. Da jeg i sin tid blev gravid med min søn havde jeg ikke haft mens i 3 mdr.

for der er bid og en lille bebs på vej

Anmeld

15. maj 2009

Lene-Dorthea

Sidst jeg var til læge for ca 1 mrd siden, fik jeg og vide at jeg åbenbart sjælendt har ÆL.. men vil det så sige at jeg måske ku være de der 14 dage henne eller???

Anmeld

15. maj 2009

Lene-Dorthea

Mor.sander skriver:

Det kan ikke udelukket at du er gravid... det lyder som symtomer, jeg har haft de gange jeg har været gravid.

Og som PCOer kan du sagtens gå i flere mdr. uden mens også lige pludselig have en ægløsning. Da jeg i sin tid blev gravid med min søn havde jeg ikke haft mens i 3 mdr.

for der er bid og en lille bebs på vej

Vil det sige du os kun havde et ømt bryst ??? 

Anmeld

15. maj 2009

Mor.sander

Ja, det eneste jeg havde bare ømme brystvorter.

Anmeld

15. maj 2009

Lene-Dorthea

Mor.sander skriver:

Ja, det eneste jeg havde bare ømme brystvorter.

okay. Jeg håber på og ku tage en test i morgen

Anmeld

16. maj 2009

Mor.sander

Lene-Dorthea skriver:

okay. Jeg håber på og ku tage en test i morgen

Jamen, så krydser jeg alt hvad jeg har af finger og tær

Anmeld

17. maj 2009

Lene-Dorthea

Mor.sander skriver:

Jamen, så krydser jeg alt hvad jeg har af finger og tær

Så er testen taget, 1 stor streg ØV! så ingen baby denne her gang.. Kan testen ha snydt eller bare ik virket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.