Laura og Silke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Line&Mike

Nadia&Daniel skriver:

Nej, havde faktisk glemt at Søs' datter hedder det. Jeg kom til at tænkte på det i bilen for længde tiden, men glemte bare at lave en tråd om det

Hehe okay . Kom bare til at tænke på det, fordi jeg kunne se i en tidligere tråd at du også er stor fan af DUM - ligesom jeg selv er 

Men Silke er et super flot navn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Nadia&Daniel

Line&Mike skriver:

Hehe okay . Kom bare til at tænke på det, fordi jeg kunne se i en tidligere tråd at du også er stor fan af DUM - ligesom jeg selv er 

Men Silke er et super flot navn!!

Hihi

Manden skal dog lige overbevises. Men men men, ved hvordan det er at ELSKE et navne, og så passer det bare IKKE til babyen. Har altid gerne vil have en lille Sofie (opkaldt efter min søster Sophie), men da Laura kom til verden, var hun bare IKKE en Sofie. Kan i dag (hun bliver snart 2 år), stadig godt blive lidt ked af at hun ikke var en Sofie. Men samtidige ELSKER jeg også navnet Laura, og hun kan bare IKKE hedde andet

Anmeld

24. august 2012

Line&Mike

Nadia&Daniel skriver:

Hihi

Manden skal dog lige overbevises. Men men men, ved hvordan det er at ELSKE et navne, og så passer det bare IKKE til babyen. Har altid gerne vil have en lille Sofie (opkaldt efter min søster Sophie), men da Laura kom til verden, var hun bare IKKE en Sofie. Kan i dag (hun bliver snart 2 år), stadig godt blive lidt ked af at hun ikke var en Sofie. Men samtidige ELSKER jeg også navnet Laura, og hun kan bare IKKE hedde andet

Hehe, han er måske ikke helt hooked på navnet?

Ja det er nok farligt at bestemme et navn på forhånd, hvis babyen slet ikke ligner det man havde planlagt 

Men kan godt forstå dig! Hvis jeres næste barn bliver en pige, kan hun så ikke hedde Sofie? 

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Jeg synes de fleste navne passer sammen.

Anmeld

24. august 2012

L&V

Nej jeg syntes ik det klinger. Laura er et gammelt navn som for mig passer bedre med navne som clara, johanne, marie osv. Syntes silke mere ovre i den nye lidt poppede afdeling

Anmeld

24. august 2012

mortilsofieogsara

min mindste datter hedder Silke er vild med navnet og synes det passer sammen med laura

Anmeld

24. august 2012

Nadia&Daniel

Line&Mike skriver:

Hehe, han er måske ikke helt hooked på navnet?

Ja det er nok farligt at bestemme et navn på forhånd, hvis babyen slet ikke ligner det man havde planlagt 

Men kan godt forstå dig! Hvis jeres næste barn bliver en pige, kan hun så ikke hedde Sofie? 

Det er jo det, kan være være den næste ligner en Sofie

Anmeld

24. august 2012

katti24

syntes det lyder fint sammen, dog er jeg absolut ikke fan af navnet silke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.