Når man får uventet kat på besøg på altanen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Kamulla

Ja den seneste tid er der en kat der er begyndt at dukke op på minaltan på 2. Sal.. Det må jo bære en anden i blokken der lader sin kat være på altanen midt om natten.. Bør jeg gå rundt med sedler?? Syntes ikke det er fedt at den roder i ting derude samt laver pøller og vælter ting.. Hvad havde i gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

trunte89

Kamulla skriver:

Ja den seneste tid er der en kat der er begyndt at dukke op på minaltan på 2. Sal.. Det må jo bære en anden i blokken der lader sin kat være på altanen midt om natten.. Bør jeg gå rundt med sedler?? Syntes ikke det er fedt at den roder i ting derude samt laver pøller og vælter ting.. Hvad havde i gjort??

Jeg havde nok skrevet en seddel og hængt op i opgangene.
Lyder ikke så fedt med sådan nogle uventede besøg

Anmeld

20. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Kamulla skriver:

Som trunte skriver, ville jeg hænge et opslag så folk har mulighed for at reagere på den.

Hvis ikke der er sket noget indenfor et stykke tid - 1uge/14dage, vil jeg klage til boligforeningen

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Kamulla skriver:

på anden sal, ja så må den høre til i blokken..

og hvis den generer dig som du siger så ja sæt seddler op i opgangen.. virker det ikke kan du gå så vidt at aflevere den på et internat så skal ejeren nemlig betale for at få den tilbage og få måske ´på den måde en lærestreg..

Anmeld

20. august 2012

Fenja09

Jeg ville helt klart sætte sedler op i opgangen/opgangene. Synes godt nok at ejeren burde have det skidt over at lade sin kat vandre rundt på en altan som ikke er kattesikret - men måske er ejeren ikke klar over at den hopper ned/over på andres.

Er nok så meget kattemenneske at jeg mest af alt tænker på kattens ve og vel, så synes bestemt at du skal forsøge at finde ejermanden.

/Fenja

Anmeld

20. august 2012

Kamulla

Tak for input 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.