Gravid og flyvning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej

Vi er ved at planlægge en tur til London i efterårsferien - der vil jeg være 23 uger henne (og 24 uger på hjemvejen). Og nu kommer jeg pludselig helt i tvivl om, hvor længe man må flyve.. Men det er da ikke noget problem på det tidspunkt, vel??

Mvh Carina

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

132319

Nej, slet ikke. Man må flyve indtil fulde 36 uger

Anmeld

20. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Tak for dit hurtige svar Jeg mente nok, det var noget i den retning, men kom pludselig helt i tvivl

/ Taco78 

Anmeld

20. august 2012

nielsen80

Nogle selskaber siger 3. trimester, men der er du jo heller ikke. Så det skulle ikke være et problem.

Anmeld

20. august 2012

Rannvaen

Ja, du må flyve til uge 36.Efter det kan man risikerer at trykket sætter fødslen igang. Min jordemoder sagde dog at nogle gange dækker forsikringen ikke hvis har fløjet efter uge 32, så tjek lige hvordan det er med dit forsikringsselskab 

Anmeld

20. august 2012

Rannvaen

Ja, du må flyve til uge 36.Efter det kan man risikerer at trykket sætter fødslen igang. Min jordemoder sagde dog at nogle gange dækker forsikringen ikke hvis har fløjet efter uge 32, så tjek lige hvordan det er med dit forsikringsselskab 

Anmeld

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Taco78 skriver:

Hej

Vi er ved at planlægge en tur til London i efterårsferien - der vil jeg være 23 uger henne (og 24 uger på hjemvejen). Og nu kommer jeg pludselig helt i tvivl om, hvor længe man må flyve.. Men det er da ikke noget problem på det tidspunkt, vel??

Mvh Carina

Du må gerne flyve! Men tjek evt flyselskabetes regler, på deres hjemmeside! Vh stine

Anmeld

21. august 2012

FamilenStorm

Taco78 skriver:

Hej

Mvh Carina

Jeg ville tjekke med flyselvskabets regler.. Nogle fly selvskaber kræver nemlig en lægeerklæring når man er X antal uger henne... Så giv dem et kald og hør hvad deres regler er

Anmeld

21. august 2012

Tøs85

Jeg skal ud og flyve i næste uge og der er jeg i uge 23 og 24.. Det er der ingen problemer i, men har købt støttestrømper til turen, fordi det har min læge anbefalet selv om det kun er 3 timer i flyet.. Og så helst op og gå hver halve time..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.