HJÆLP.... min datter tisser igennem om natten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.866 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Christinahr

Hej med jer.

Håber der er nogen med nogle gode råd eller erfaringer for vi er helt lost.

Vores lille prinsesse på 13 mdr begyndte for en månedstid siden at tisse igennem om natten. De sidste to nætter har hun endda gjort det to gange

Hun vejer ti kilo og vi bruger pampers 7-18 kg så kan ikke se der er noget galt der.

Hun får en sutteflaske med mælk inden hun skal i seng og så måske lidt vand i løbet af natten, men gennem de sidste par måneder har vi skåret flaskerne om natten væk - så det er jo helt ulogisk.

Ja nu har det så stået på en måned og det gi´r en masse ekstra vask og natterenderi

HJÆLP

Mvh Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Pia.

Øv det er bare så irriterende når man nat efter nat skal skifte sengetøj og tøj fra inderst til yderst...

et lille tip som har hjulpet her... prøv med en bukseble - det hjalp her....
ved selvfølgelig ikke om I kan være lige så heldige, men her hjalp det og buksebleerne holdte det bedre inden for....

håber det kan hjælpe jer så I igen kan få en lang og rolig nattesøvn.

(H) - fra Pia.

Anmeld

12. marts 2008

Christinahr

Hej Pia.

Ja jeg har godt nok tænkt på at vi skulle prøve en anden slags bleer, men var på bar bund. Så jeg skynder mig at købe nogle idag? Noget bestemt mærke i køber eller?

Mvh Christina

Anmeld

12. marts 2008

Jan9e D

Hej Christinahr
Jeg var i USA forrige år, sammen med min datter, som var 14 mdr. Og der kunne vi ikke få voes vanlige bleer, og købte derfor pampers. Men resultetet va at hun tissede igennem sine bleer hver nat. Men jeg har slet ikke haft det problem med vores vanlige blebukser fra Libero, så dem kan jeg varmt anbefale, evt til om natten. Ved dog at andre herinde har god erfaring med nogle af de billige bleer, men jeg bruger ikke andet til min datter.Og jeg ved at de er på tilbud i Superbrugsen og Billka i denne uge til 99 kr pr pakke .

Kh Jannie

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

Christinahr skriver:

Hej Pia.

Ja jeg har godt nok tænkt på at vi skulle prøve en anden slags bleer, men var på bar bund. Så jeg skynder mig at købe nogle idag? Noget bestemt mærke i køber eller?

Mvh Christina

Pampers eller Libero køber vi... vi har haft lidt uheld med Libero men ingen med Pampers... håber det hjælper ....

Knus fra Pia.

Anmeld

12. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg køber udelukkende Libero up and go, bruger ikke de almindelige. De sidder bedre, strammer ikke, må bare være mere behagelige end de normale. Jeg synes, at Libero virker blødere og ikke så kompakte som Pampers. Har meget få gange haft uheld.

De er lidt dyrere end normale, men jeg køber så en masse, når de er på tilbud, så er det næsten halv pris.

Kh
Karoline

Anmeld

1. april 2008

Stumpen

Hvis ikke du har fundet en løsning, så vil jeg anbefale dig at købe bleerne en størrelse større end dem hun bruger om dagen..
Dette har vi nu gjort to gange.. Sidste gang var i sidste uge, hvor hun 3 nætter i streg tissede igennem.. Hun bruger nu bleer med vægt 15-22 (mener jeg), men hun vejer kun 12 kg.. -men altså kun om natten..
(H) Anja..

Anmeld

1. april 2008

Christinahr

Tak for jeres gode råd.

Vi er nu endt op med up and go i - sjovt du lige skriver det (stumpen)- et nummre større end hvad man skulle tro. Og (7-9-13) det går fantastisk.

Så tusind tak:D

Anmeld

1. april 2008

Pia.

Christinahr skriver:

Tak for jeres gode råd.

Vi er nu endt op med up and go i - sjovt du lige skriver det (stumpen)- et nummre større end hvad man skulle tro. Og (7-9-13) det går fantastisk.

Så tusind tak:D

Gode nyheder... - dejligt med en god nattesøvn igen, så I ikke skal op og skifte fra inderst til yderst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.