Hej Piger
Lige sådan lidt af hver idag

Idag har vi været til efter med Lucas med hans hofter og ben. Lucas kunne ikke få sine hofter helt ud da han blev født og derfor skulle han til en scanning for at tjekke om der var noget og det var der heldigvis ikke

Han var bare stiv i hofterne

og han kan ikke strække sine ben helt ud endnu os fordi han har ligget i samme stilling i mave så længe så han er noget stiv, men min læge ville gerne lige se ham idag for at tjekke at det gik som det skulle Han er stadig stiv og kan stadig ikke strække benene ud endnu så vi skal til at gå til en fysioterapeut så han kan hjælpes lidt på vej

MEN MEN MEN MEN hvad jeg ikke lige havet forberedt var at han skulle vaccineres så havet jeg taget Claus med, men hun synes at han var så stor og fin nu så vi kunne lige så godt give ham den med det samme

(han er 3 måneder d. 21 maj.) hun bad mig så om og lægge ham på maven på mine ben og holde hans ben nede PUHA hvor han bare græd

han blev så ked af det og tudet så meget at han hev efter vejret

Nå men det var jo hurtigt overstået han fik noget at spise og faldt i søvn på vej hjem fra lægen.
Igår var vi i mødregruppe og der kom en sp ud og snakket med med os og wee vi må gå igang når vores små børn selv er klar selvfølgelig med måde

Jeg har ikke givet ham noget endnu vil vente til han er 3 1/2 måned og så så småt begynde men han fik igår lov til at sutte på en skive agurk og ihh hvor han synes det var spændende

I morges fik han lov at prøve at sutte på en banan det var han HELT vild med og når jeg trak den væk igen fulgte munden med ha ha det var lidt sjovt at se

i får lige et par billeder med på vejen

Stort knus til jer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld