Senge: Sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2012

Alexander&Lærke

BabyWish2012 <3 skriver:

Den er fin, håber du får den solgt

<Du er ikke intersseret...??? og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

M&N

Mette&Alexander skriver:

<Du er ikke intersseret...??? og tak

Nej desværre, søger noget lilla til prinsessen

Anmeld

5. september 2012

Alexander&Lærke

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej desværre, søger noget lilla til prinsessen

uhm det forstår jeg godt.... Fik selv en pige i juli sidste år efter en dreng... og gik også lilla amok....

Anmeld

5. september 2012

M&N

Mette&Alexander skriver:

uhm det forstår jeg godt.... Fik selv en pige i juli sidste år efter en dreng... og gik også lilla amok....

Lilla er lækkert.

Sidst jeg var gravid var jeg ellers fast besluttet på alt skulle være pink/lyserødt  

Men denne gang synes jeg hun skal forkæles i lilla og så får hun en super fin Emmaljunga sort/pink barnevogn og får det lyserøde tema deri og lilla på børneværelset

Nu er det også første barn, kan være jeg er anden holdning til nr 2 til den tid!

Anmeld

5. september 2012

Alexander&Lærke

BabyWish2012 <3 skriver:

Lilla er lækkert.

Sidst jeg var gravid var jeg ellers fast besluttet på alt skulle være pink/lyserødt  

Men denne gang synes jeg hun skal forkæles i lilla og så får hun en super fin Emmaljunga sort/pink barnevogn og får det lyserøde tema deri og lilla på børneværelset

Nu er det også første barn, kan være jeg er anden holdning til nr 2 til den tid!

Lyder godt altsammen... Go bare amok i pige farver, jeg er også gået amok i både drenge farver og pige farver...

Anmeld

6. september 2012

Alexander&Lærke

BabyWish2012 <3 skriver:

Lilla er lækkert.

Når du nu snakker om lilla, er du så måske intersseret i en lilla/lyserød bæresele?... Farven er lidt svært at beskrive, men den er rigtigt flot og selen er kun brugt få gange. 

Anmeld

6. september 2012

M&N

Mette&Alexander skriver:

Når du nu snakker om lilla, er du så måske intersseret i en lilla/lyserød bæresele?... Farven er lidt svært at beskrive, men den er rigtigt flot og selen er kun brugt få gange. 

Hvad mærke er den? Og vil RIGTIG gerne se billeder af den

Anmeld

6. september 2012

Alexander&Lærke

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvad mærke er den? Og vil RIGTIG gerne se billeder af den

Den er fra cybex og hedder 2 go.... Den er ergonoskisk fremstillet med et bredt siddestykke og et ryg/bryst spænde... 

Du kan evt søge på den, men skal nok lige få taget billeder ag den...

Anmeld

6. september 2012

M&N

Mette&Alexander skriver:

Den er fra cybex og hedder 2 go.... Den er ergonoskisk fremstillet med et bredt siddestykke og et ryg/bryst spænde... 

Du kan evt søge på den, men skal nok lige få taget billeder ag den...

Jeg lader lige manden kigge på det når han kommer hjem, jeg tror han har sat sig fast på en speciel én Vender tilbage derefter.. 

Anmeld

13. september 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Har i fler md forsøgt at sælge denne fine sengerand som intet fejler, dog har der ikke været gevinst....

Giv et bud.... det skal bare været højre end de 40 kr jeg skal bruge på porto ellers sælges den billigt, da den bare fylder på vores loft....

Kom glad og få en fin sengerand billigt.....

op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.