Går ind i 2. trimester imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. august 2012

M&N

Ihh hvor er jeg glad og det er en kæmpe milepæl for mig at være nået "så langt" indtil videre.

Jeg er 13+0 imorgen med en dejlig lille bebser som lever dejligt og lunt inde i maven og laver ballade

Kan ikke fatte jeg er 13+0 imorgen, 2. trimester og i 4. måned.

Det er vildt underligt. Det er virkelig så STORT for os, da vi aldrig nåede længere end til NF forrige graviditet.

Men det er på tide jeg ligger den MA bag mig og endelig ser frem ad og er glad for vi venter os en sund lille blobber til Februar 2013.

Er så lykkelig over den lille blob har valgt os som forældre.

Bare lige et lille glædes-indslag fra mig.

God aften derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh hvor er jeg glad og det er en kæmpe milepæl for mig at være nået "så langt" indtil videre.

Jeg er 13+0 imorgen med en dejlig lille bebser som lever dejligt og lunt inde i maven og laver ballade

Det er vildt underligt. Det er virkelig så STORT for os, da vi aldrig nåede længere end til NF forrige graviditet.

Men det er på tide jeg ligger den MA bag mig og endelig ser frem ad og er glad for vi venter os en sund lille blobber til Februar 2013.

God aften derude.

Dejligt med et glædesindlæg Det er skønt, når man runder en milepæl!

Jeg er 15+2 nu, og jeg tror min næste milepæl er de 20 uger

/ Taco78 

Anmeld

20. august 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

God aften derude.

Skønt med et positivt indlæg

God aften til dig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.