Influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Marcus´s mor

Hej Alle
Jeg ligger med en træls influenza, og har taget pernodiler i to dage nu, er der nogle er har gode råd ?? Og er det ok at tage dobbelt dosis at vitamin piller? Det er jo mit emunforsvar der er nede, så trænger vel til en dosis vitaminer for at komme på toppen igen.. men vil det skade bebs at tage et ekstra skud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Marcus´s mor

Marcus´s mor skriver:

Hej Alle
Jeg ligger med en træls influenza, og har taget pernodiler i to dage nu, er der nogle er har gode råd ?? Og er det ok at tage dobbelt dosis at vitamin piller? Det er jo mit emunforsvar der er nede, så trænger vel til en dosis vitaminer for at komme på toppen igen.. men vil det skade bebs at tage et ekstra skud?

Glemte at skrive at jeg er 26 uger henne, hvis det har nogle betydning..

Anmeld

15. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marcus´s mor skriver:

Hej Alle

du må ikke tage ekstra vitaminpiller!! ligesom med så meget andet, kan man få en overdosis af vitaminer! Jeg tror desværre ikke der er så meget andet at gøre end at du må putte dig under dynen!
Alternativt kan du ringe til din egen læge og høre om h?n har et godt råd til dig!
God bedring herfra i hvert fald
Knus

Anmeld

15. maj 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

du må ikke tage ekstra vitaminpiller!! ligesom med så meget andet, kan man få en overdosis af vitaminer! Jeg tror desværre ikke der er så meget andet at gøre end at du må putte dig under dynen!
Alternativt kan du ringe til din egen læge og høre om h?n har et godt råd til dig!
God bedring herfra i hvert fald
Knus

Helt korrekt og så te te te og atter varm te

Anmeld

15. maj 2009

Marcus´s mor

Hmm okay   godt jeg ikke har gjort det så.. men har snart ikke mere næse tilbage af at bare pusse..  Og når jeg prøver at sove går bebs helt amok hihi, han sparker vildere end aldrig før, det er selvfølgelig kun dejligt, men trænger bare til at sove, føler jeg har mistet hele ugen, og har fremvisning af huset i morgen, orker slet ikke at gøre rent.. eiiiiiiiiiiii...

Anmeld

15. maj 2009

Jordbærpigen

Man kan ikke gøre så meget for at komme af med sin influenza. Vil dog generelt råde dig til at lade være med at pusse næse igen og igen, da du faktisk bare dannere mere snot på den måde (lækkert ikke). Snot er med til at beskytte slimhinderne i næsen under forkølelse og influenza. Nøjes med at puste let, så det værste lige kommer væk..

Anmeld

15. maj 2009

Heidi.

Marcus´s mor skriver:

Hej Alle

Det eneste gode råd jeg har er .. Bliv i sengen indtil du er HELT rask.. Du skal ikke tage ekstra vitaminer... Det har ingen gavnlig effekt.. Det er træls at ligge med influenza, men du er nød til at blive liggende til du er rask.. Bare husk at drikke meget væske.

Anmeld

15. maj 2009

Nanna1985

Jeg har selv lige ligget med influenza og det varede 5 dage.. Tog næsespay(saltvandsnæsespay) og så spiste jeg strepsils (Menthol) Drak masser af te og lå under dynen...

Så det samme er mit råd til dig.. Rigtig god bedring..

Anmeld

15. maj 2009

Miamaja

spis hvidlog og masser af det.

og lige et sidesving.. er VIIIILD med din hest

Anmeld

17. maj 2009

Marcus´s mor

Jeg har hele weekenden spist MASSER af salat med hvidløg, og drukket vand, der nermest var 1/2 cirton saft.. Tror det har gjort godt..Så har allerede fået det bedere, selvom mit hovede stadig føles som en bowling kugle, og næsen er helt rød, så kan jeg i det mindste sove nu uden at vågne og ikke kan få luft..  men må nok hellere passe på det ikke kommer flyvende tilbage..
Er det ikke også noget med at ens slimhinder udvider sig lidt under graviliteten? eller er det bare noget jeg har hørt..

God søndag til jer alle. og tak for svarrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.