Hvor er hun???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Frk. Himmelblå

Hvor er Frøken J blevet af?

Er ik' rigtig venner med nogen her på siden, men synes nu alligevel, jeg kender mange af jer! 

Også Frøken J, men hun er tilsyneladende blevet væk? 

Anyone? 

Godaften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Faith

Ja det har jeg osse undret mig over

Anmeld

20. august 2012

Muhmi

Tjaaa.. Hun har jo gjort sig mere og mere anonym på det sidste, så tænker at det var en måde at fase ud på... Men jeg aner det ikke...

Hun er jo ellers meget aktiv herinde, men tænker måske hun har behøv for en lille pause

Anmeld

20. august 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Tjaaa.. Hun har jo gjort sig mere og mere anonym på det sidste, så tænker at det var en måde at fase ud på... Men jeg aner det ikke...

Hun er jo ellers meget aktiv herinde, men tænker måske hun har behøv for en lille pause

Ja, måske 

Synes bare, hun var sådan en, man ikke lige ville tro forsvandt...

Underligt med de her uhåndgribelige virtuelle liv...

Anmeld

20. august 2012

Muhmi

Ja, måske 

Synes bare, hun var sådan en, man ikke lige ville tro forsvandt...

Underligt med de her uhåndgribelige virtuelle liv...

Præcis, sådan har jeg det også... Men nogle gange kan det blive nok herinde.. Og synes der er blevet kørt meget på hende på det sidste desværre...

Anmeld

20. august 2012

Clisolka

Hmm godt spørgsmål... Måske hun har brug for en pause igen 

Anmeld

20. august 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Præcis, sådan har jeg det også... Men nogle gange kan det blive nok herinde.. Og synes der er blevet kørt meget på hende på det sidste desværre...

Nåda, det har jeg ikke noteret mig.

Det er da super ærgerligt, hvis man ligefrem bliver "kørt på"... Så lige, at en anden svarede, hun måske holder pause "igen". Den var jeg så heller ikke klar over, men det er nok der, vi har forklaringen så, - altså det med at have brug for pause.

Anmeld

20. august 2012

Frk. Himmelblå

Babymor2010 skriver:

Hmm godt spørgsmål... Måske hun har brug for en pause igen 

Åh, jeg vidste ikke lige, at der var tale om "igen". Som sagt, kender jeg ikke folk specielt godt herinde, men jeg noterer mig oftest de personer, som jeg kan dele holdning med. Og det har bare ofte været tilfældet med Frøken J.

Tak for svar.

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

Hun fandt bedre alternativer, tror jeg Hun har jo skrevet noget om en anden side, hvilken hun ikke ville afsløre.

Anmeld

20. august 2012

Muhmi

Nåda, det har jeg ikke noteret mig.

Det er da super ærgerligt, hvis man ligefrem bliver "kørt på"... Så lige, at en anden svarede, hun måske holder pause "igen". Den var jeg så heller ikke klar over, men det er nok der, vi har forklaringen så, - altså det med at have brug for pause.

Synes bare der har været mange debatter hvor folk har valgt at svare hende i en meget grov tone, hvor der istedet for at være gået efter bolden så er der gået efter hendes holdninger... Super ærgeligt at det skal foregå sådan...

Vidste godt hun har holdt pause før, men der sagde hun vidst også at hun ville smutte i en periode, tror det var fordi det var lidt svært i starten med hendes datter..

Men håber da hun kommer tilbage, jeg synes altid hun har en masse gode holdninger i debatterne herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.