XS (34): Danefæ Elise vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.177 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Kamulla

Danefæ Vinterfrakke str xs (original pris 1599)

Sælger min Danefæ som er brugt 1 sæsson .. og ikke hver dag da jeg brugte min Fjällräven når vejret var koldest.. den fremstår pæn og ingen tegn på slid.. som sagt.. brugt sidste år som jakke nr. 2.. den blev købt i December 2011

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Kamulla

29. august 2012

løkkeled

pris?

Anmeld

29. august 2012

Kamulla

løkkeled skriver:

pris?

har sat den til 900 da den jo ikke er brugt så meget igen

Anmeld

1. oktober 2012

Kamulla

1. oktober 2012

TNBC

Kamulla skriver:

læDanefæ Vinterfrakke str xs (original pris 1599)

Sælger min Danefæ som er brugt 1 sæsson .. og ikke hver dag da jeg brugte min Fjällräven når vejret var koldest.. den fremstår pæn og ingen tegn på slid.. som sagt.. brugt sidste år som jakke nr. 2.. den blev købt i December 2011

Den er meget lækker:-)

Anmeld

1. oktober 2012

Kamulla

Yurie skriver:

Den er meget lækker:-)

det er den bestemt

Anmeld

1. oktober 2012

TNBC

Kamulla skriver:

det er den bestemt

Men har bare ikke råd til at give 900 for en jakke. Har aldrig brugt så meget på en jakke. Ville ellers gerne eje den:-)

Anmeld

1. oktober 2012

Kamulla

Yurie skriver:

Men har bare ikke råd til at give 900 for en jakke. Har aldrig brugt så meget på en jakke. Ville ellers gerne eje den:-)

jeg giver altid ret mange penge for mit overtøj... hvor at tøj jeg ellers har på er billigt.. eller sommerjakker mm. men vinterjakker er nok de dyre jeg har min Fjällräven kostede 3100kr.. men de begge er alle pengene værd

Anmeld

1. oktober 2012

TNBC

Kamulla skriver:

jeg giver altid ret mange penge for mit overtøj... hvor at tøj jeg ellers har på er billigt.. eller sommerjakker mm. men vinterjakker er nok de dyre jeg har min Fjällräven kostede 3100kr.. men de begge er alle pengene værd

Jeg købte mine sidste jakker i italien og usa, som ikke er så dyrt.. 3100 det er ca. En tredje del af hvad jeg har om måneden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.