Tror jeg ved og miste :'( 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. august 2012

tanjaf88

havde i dag meget kraftig smerte, da jeg tørte mig var der en næsten sort ( meget RØD) klat blod, og jeg blødte meget i 30 min, ved 12:30 tiden, stoppet så derefter og har igen nu blødt med smerter men mindre en menssmerter, men rødt.. var ved lægen og han troede det kom fra livmoderen, får svar fra blodprøven onsdag, da jeg i torsdags også havde smerter og blødte. i torsdag var hcg på 1570. var da 5+3 henne efter mens-beregelse. da jeg var 4+0 var den kun på 70.

Tror virkelig jeg har mistet nu, har ikke haft symptomer i 1 uges tid..

lægen sagde også at det virket sådan, men han havde haft kvinder som havde fået deres barn med kraftig blødning i min gravidtet. og at klumpen jeg så lige så godt kunne være en blodsamling pga meget blod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Stivdie

tanjaf88 skriver:

havde i dag meget kraftig smerte, da jeg tørte mig var der en næsten sort ( meget RØD) klat blod, og jeg blødte meget i 30 min, ved 12:30 tiden, stoppet så derefter og har igen nu blødt med smerter men mindre en menssmerter, men rødt.. var ved lægen og han troede det kom fra livmoderen, får svar fra blodprøven onsdag, da jeg i torsdags også havde smerter og blødte. i torsdag var hcg på 1570. var da 5+3 henne efter mens-beregelse. da jeg var 4+0 var den kun på 70.

lægen sagde også at det virket sådan, men han havde haft kvinder som havde fået deres barn med kraftig blødning i min gravidtet. og at klumpen jeg så lige så godt kunne være en blodsamling pga meget blod.

Åh stakkels pus! Føler med dig.. herfra!
Lad os håbe, du er en af dem der bløder under graviditeten og at der stadig er en lille spire derinde!

Anmeld

20. august 2012

jeanne-skat

Håber på det bedste for dig

Anmeld

20. august 2012

Miss Church

for dig 

Anmeld

20. august 2012

MaleneJensen

tanjaf88 skriver:

Håber virkelig alt er som det skal være, og blødningen ikke betyder noget...

Jeg har selv lige oplevet det samme, jeg er 6+3 henne i dag og jeg har også lige været på sygehúset for a blive tjekket pga jeg blødte og der sagde de det ikke var noget med den bette af gøre hvertfald..

Men held og lykke til dig, ønsker dig alt held fremover..

Anmeld

20. august 2012

Frk. Himmelblå

tanjaf88 skriver:

Mange positive tanker herfra.

Anmeld

20. august 2012

tanjaf88

har føelsen af tomhed inde i, ingen symptomer mere, tror desværre den er fordi

Anmeld

20. august 2012

tanjaf88

MaleneJensen skriver:

Håber virkelig alt er som det skal være, og blødningen ikke betyder noget...

Jeg har selv lige oplevet det samme, jeg er 6+3 henne i dag og jeg har også lige været på sygehúset for a blive tjekket pga jeg blødte og der sagde de det ikke var noget med den bette af gøre hvertfald..

Men held og lykke til dig, ønsker dig alt held fremover..

men havde du smerter også, det har jeg jo, kraftige..

Anmeld

20. august 2012

MaleneJensen

tanjaf88 skriver:

men havde du smerter også, det har jeg jo, kraftige..

ja jeg har ikke kunne gå ordentlig de sidste 2-3 uger og har smerter dagligt jeg er nu blevet sygemeldt for a kan slappe ordentligt af og tage den med ro..

Anmeld

20. august 2012

Moma

Krammer herfra - håber det bedste for at alt er, som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.