scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Anonym trådstarter

Hey piger.

jeg var 4+6 da jeg valgte en tidlig scanning.... men der var kun en lille prik uden hjerte? passer det fint med at der ikke er blink på det tidspunkt? hende der scannede mig sagde der derfra ville gå en lille uges tid før vi ku se det... men jeg troed jeg var i start i uge 6 så blev lidt overrasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

LMX

Hos mig kunne vi først se blink fra 7+ ca

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Hos mig kunne vi først se blink fra 7+ ca

var dit barn da også en lille prik på scanningen?

Anmeld

20. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hey piger.

jeg var 4+6 da jeg valgte en tidlig scanning.... men der var kun en lille prik uden hjerte? passer det fint med at der ikke er blink på det tidspunkt? hende der scannede mig sagde der derfra ville gå en lille uges tid før vi ku se det... men jeg troed jeg var i start i uge 6 så blev lidt overrasket

Ja det er helt rigtigt .. . du er velkommen til at kigge scanningsbilleder i mit fotoalbum... da jeg var omkring 5+0 var der en fostersæk og kun en lillebitte hvis prik i midten som var anlæg til foster..  

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja det er helt rigtigt .. . du er velkommen til at kigge scanningsbilleder i mit fotoalbum... da jeg var omkring 5+0 var der en fostersæk og kun en lillebitte hvis prik i midten som var anlæg til foster..  

hehe de er dælme så på dette tidspunkt..... kunne man ikke ligeså godt være 6+? eller vil det være væsentlige større og ikke blot en prik?

Anmeld

20. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

hehe de er dælme så på dette tidspunkt..... kunne man ikke ligeså godt være 6+? eller vil det være væsentlige større og ikke blot en prik?

altså omkring uge 6 var fostersækken lidt større og min bebs lignede en hvid lang streg hvor man kunne se hjerteblink .. .. har alle billederne derinde hvis det er..

Anmeld

20. august 2012

LMX

Anonym skriver:

var dit barn da også en lille prik på scanningen?

Jeg blev scannet første gang da jeg var 6+0 ca.. Der kunne man se en blommesæk med en bette klat i.. Intet hjerteblink.

Blev scannet igen 7+0 og der kunne vi se noget som mindede mest om en reje med hjerteblink..

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg blev scannet første gang da jeg var 6+0 ca.. Der kunne man se en blommesæk med en bette klat i.. Intet hjerteblink.

Blev scannet igen 7+0 og der kunne vi se noget som mindede mest om en reje med hjerteblink..

okey så jeg kunne i princippet vel ha været 6+0 istedet for 5+0? hende der scannede mig sagde jeg sagtens kunne blive rykket en uge frem til nf da hun ikke ku fastsætte en termin da jeg var så kort henne? så kan jeg jo ikke være sikker på jeg i dag er start i uge 7, men ligeså vel være start i uge 8 hvis du forstår mig?

Anmeld

21. august 2012

M&N

Anonym skriver:

Hey piger.

Jeg er blevet scannet i 4-5 uge hvor efter beregningen skulle være i 6-7 uge. Men til scanningen viste en fin blommesæk med en lille "streg/bobbel" med hjerteblink og der var ingen tvivl. 

Da jeg kom 3 uger senere var jeg altså i 9. uge så det går stærkt Der bevægede den lille sig allerede så var faktisk længere henne til første scanning

Anmeld

21. august 2012

Sesse89

Jeg blev scannet 4+6 og der var heller intet at se udover en blommse sæk som de kaldte det. 

Jeg kom til scanning 5+6 og kunne se et hjerte slå lig så stille og som var større ind babyen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.