Varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Fleur07

Nu har jeg ikke været aktiv i denne gruppe før nu. Så tillykke til alle som har fødtPuha jeg syntes godt nok denne varme er slem. Har termin om et par dage og der sker ikke en dyt her. Trolden hygger sig. Skal dog til jordmoder i morgen og overvejet at snakke hindeløsning. Varmen slår min ihjel føler jeg, dog er jeg også til naturen skal gå sin gang. Hvordan foregår en hindeløsning? Er det hos jordmoder eller er det syghuset?Ved det er en indvendig undersøgelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

nielsen80

Fleur07 skriver:

Nu har jeg ikke været aktiv i denne gruppe før nu. Så tillykke til alle som har fødtPuha jeg syntes godt nok denne varme er slem. Har termin om et par dage og der sker ikke en dyt her. Trolden hygger sig. Skal dog til jordmoder i morgen og overvejet at snakke hindeløsning. Varmen slår min ihjel føler jeg, dog er jeg også til naturen skal gå sin gang. Hvordan foregår en hindeløsning? Er det hos jordmoder eller er det syghuset?Ved det er en indvendig undersøgelse!

Ja denne sommerhede er er ikke just en drøm for os højgravide. Skygge og kolde omslag er det eneste der virker her.

Jeg skal til jm imorgen og regner med at hun laver hindeløsning der(er 41+0) imorgen. Tror ikke de gør det med mindre, du er over tid eller meget besværet. Sådan som jeg har forstået det, er det en alm indvendig undersøgelse, hvor de med en finger løsner fosterhinden. Dette gøres for kroppens egne hormoner frigives og kan sætte fødslen i gang.

Det er dog langt fra alle det virker på....vist kun 50%.

Anmeld

20. august 2012

Fleur07

nielsen80 skriver:

Ja denne sommerhede er er ikke just en drøm for os højgravide. Skygge og kolde omslag er det eneste der virker her.

Jeg skal til jm imorgen og regner med at hun laver hindeløsning der(er 41+0) imorgen. Tror ikke de gør det med mindre, du er over tid eller meget besværet. Sådan som jeg har forstået det, er det en alm indvendig undersøgelse, hvor de med en finger løsner fosterhinden. Dette gøres for kroppens egne hormoner frigives og kan sætte fødslen i gang.

Det er dog langt fra alle det virker på....vist kun 50%.

I tirsdags lød hun ikke afvisende da vi snakkede om det. Men hun mente ikke min krop var klar da jeg gik 9 dage over tid sidst.Tja man venter og venter jo bare, og især når varmen er sådan her, har jeg det sådan, at jeg er klar på alt. Selv kejsersnit, bare det snart ender, meeen ved godt St sådan forholder det sig ikke.Bliver jo også varmt at sidde og amme. Så kulde og slud, kom gerne haha

Anmeld

21. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stik føderne i en balje koldt vand! Det gjorde jeg konstant, da jeg var gravid med thea. Det er nemlig båååre dejlig!! Vh stine

Anmeld

21. august 2012

fairlady

StineW79 skriver:

Stik føderne i en balje koldt vand! Det gjorde jeg konstant, da jeg var gravid med thea. Det er nemlig båååre dejlig!! Vh stine

desværre bliver det ikke bedre når man har født...så flytter det bare problemet. Så er det baby der har det varmt og man kan gå og bekymre sig om

Anmeld

21. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
fairlady skriver:

desværre bliver det ikke bedre når man har født...så flytter det bare problemet. Så er det baby der har det varmt og man kan gå og bekymre sig om

Ja nu har jeg også Alberte på 7 uger, og ka godt nok også ha problemer med hvor meget tøj hun ska ha på. Og når jeg sidder og ammer, bliver vi begge helt svedt. Puha det er ik rart!! Vh stine

Anmeld

22. august 2012

Fleur07

Åhh alle de problemer i denne varme. Det bare så argghh, men nu det heldigvis blevet noget køligere. Håber alle er mere glade og tilfredse nu, jeg er haha.. Utroligt hvad en go nat kan gøre ved humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.