Ungmor.dk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Kamulla

kan lige skrive til nogle fra redaktionen derinde.. skrive hvilke brugernavn i oprettede jer i... nogle gange så er der problemer, mens andre gange er der lukket for nye medlemmer.. men det er efterhånden længe siden og kun pga.  cikane..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

kan da godt forstå. men modtager man ikke noget,ja så må man jo bare gå ud fra, de ikke ønsker flere medlemmer på siden?

Tja det bare underlig 

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

kan lige skrive til nogle fra redaktionen derinde.. skrive hvilke brugernavn i oprettede jer i... nogle gange så er der problemer, mens andre gange er der lukket for nye medlemmer.. men det er efterhånden længe siden og kun pga.  cikane..

Hvad mener du forstår ikke helt?

Anmeld

20. august 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Hvad mener du forstår ikke helt?

ja at JEG skriver til admin derinde, men for de kan hjælpe jer så skal jeg bruge de brugernavne i har valgt på siden.. ellers kan det jo være hvem som helst

Anmeld

20. august 2012

frkanonym

Kamulla skriver:

ja at JEG skriver til admin derinde, men for de kan hjælpe jer så skal jeg bruge de brugernavne i har valgt på siden.. ellers kan det jo være hvem som helst

jeg har valgt at oprette mig som frkanonym derinde

Anmeld

20. august 2012

Kamulla

Jeg har fået afvide at det kan skyldes i ikke har oplyst den rette FB profil under oprettelsen.. denne FB profil er kun til at holde fakere ude og bliver ikke set af brugere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.