Anbefal et par gode men billige løbesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2012

mor2100kbh

Vil gerne i gang med at være lidt aktiv men ved af erfaring at det sjældent holder i længden.
Derfor gider jeg ikke investere en bondegård.

Har kigget på fx dem fra Bilka og Føtex men har ingen forstand på hvad der er godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Kloster

enligmorkbh skriver:

Vil gerne i gang med at være lidt aktiv men ved af erfaring at det sjældent holder i længden.
Derfor gider jeg ikke investere en bondegård.

Har kigget på fx dem fra Bilka og Føtex men har ingen forstand på hvad der er godt. 

Hej.

For du kan finde ud af, hvad for ogle, du skal have, skal du have lavet en løbetest. Det er gratis ved Sport Master og skkert gså andre steder.

Og Sport Master har i denne her tid løbesko fra Nike til 399,- Dét er billigt. Hvis du vil købe kondisko fra fx bilka og føtex af div discount mærker, er det ret ligemeget hvad du køber. De er ikke gode.

Anmeld

20. august 2012

mor2100kbh

Kloster skriver:

Hej.

For du kan finde ud af, hvad for ogle, du skal have, skal du have lavet en løbetest. Det er gratis ved Sport Master og skkert gså andre steder.

Og Sport Master har i denne her tid løbesko fra Nike til 399,- Dét er billigt. Hvis du vil købe kondisko fra fx bilka og føtex af div discount mærker, er det ret ligemeget hvad du køber. De er ikke gode.

tak. så smutter jeg forbi dem en tur i morgen 

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

Skal du løbe, eller hvad skal du?
Hvis du skal løbe, så skal du ikke nøjes. Det er roden til knæskader, rygskader og generelt ledskader. Så få lavet en løbetest og køb de sko de anbefaler. Du kan jo også rende rundt og være platfodet, uden at vide det.

Hvis IKKE du skal løbe, så er det stort set ligemeget.

Anmeld

20. august 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

Hvis du skal løbe, så skal du ikke nøjes. Det er roden til knæskader, rygskader og generelt ledskader. Så få lavet en løbetest og køb de sko de anbefaler. Du kan jo også rende rundt og være platfodet, uden at vide det.

Anmeld

20. august 2012

mor2100kbh

Dinna88 skriver:

Ved ikke rigtig hvad jeg skulle med løbesko hvis det ikke var for at løbe???

Kender bare migselv og før jeg ved det bliver mere end en 2-3 turer så gider jeg ikke bruge særlig mange penge da budgettet er stramt nok i forvejen.

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

enligmorkbh skriver:

Ved ikke rigtig hvad jeg skulle med løbesko hvis det ikke var for at løbe???

Kender bare migselv og før jeg ved det bliver mere end en 2-3 turer så gider jeg ikke bruge særlig mange penge da budgettet er stramt nok i forvejen.

Så du mener ikke at man kan være aktiv på andre måder end at løbe?? Du skriver jo ingen steder at du skal løbe.

Hvis du ikke skal løbe mere end 4 gange, hvorfor så gøre det? Jeg mener, hvis du maks kommer afsted 4 gange, og det er hvad du har gjort før, så er konditionen nok ikke i top. Og så kan så få gange være ligegyldige

Hvor langt løber du? Hvis du ikke er vant til at løbe/træne, så løber du nok ikke langrend Men hvis det er så få gange, og korte distancer, så behøver du vel slet ikke invistere i sko - det ville være spild

Anmeld

20. august 2012

mor2100kbh

Dinna88 skriver:

Så du mener ikke at man kan være aktiv på andre måder end at løbe?? Du skriver jo ingen steder at du skal løbe.

Hvis du ikke skal løbe mere end 4 gange, hvorfor så gøre det? Jeg mener, hvis du maks kommer afsted 4 gange, og det er hvad du har gjort før, så er konditionen nok ikke i top. Og så kan så få gange være ligegyldige

Hvor langt løber du? Hvis du ikke er vant til at løbe/træne, så løber du nok ikke langrend Men hvis det er så få gange, og korte distancer, så behøver du vel slet ikke invistere i sko - det ville være spild

Jo man kan sagtens være aktiv på andre måder men så ville jeg nok købe aerobic sko hvis det var det jeg skulle eller fodboldstøvler hvis det var det.
Jeg går jo ikke ud og køber kunstskøjter for at svømme (hvis du forstår)

Og ved ikke helt hvorfor du skriver. Du anbefaler jo ikke noget hvilket var det jeg efterlyste.  

Hvad jeg gør eller ikke gør er jo min sag.

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

enligmorkbh skriver:

Jo man kan sagtens være aktiv på andre måder men så ville jeg nok købe aerobic sko hvis det var det jeg skulle eller fodboldstøvler hvis det var det.
Jeg går jo ikke ud og køber kunstskøjter for at svømme (hvis du forstår)

Og ved ikke helt hvorfor du skriver. Du anbefaler jo ikke noget hvilket var det jeg efterlyste.  

Hvad jeg gør eller ikke gør er jo min sag.

Egentlig ikke. Jeg kan se hvor du vil hen, men løbesko kan du bruge til almen træning i et styrkecenter, dans, at gå, cirkeltræning m.m. Du behøver ikke at løbe. Jeg har første genoptaget løbetræningen nu, men har ejet løbetsko i gud ved hvor mange år.

Du er sørme ikke særlig taknemmelig. Jeg skriver jo i bund og grund, at hvis du kun skal løbe maks fire gange så behøver du nærmest ikke løbesko. HVIS du ikke har nogle træningssko, så kan du jo imellem  linjerne læse at du sagtens kan købe de billige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.