Så kom Ærten til verden =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. august 2012

HopinWishin

Tirsdag d. 14/8 om eftermiddagen gik vandet.... Vi tog op på sygehuset kl 19 og konstarede at jeg var åbnet 2 cm... Men jeg havde det fint og kunne ikke mærke nogen forskel... vi tog hjem og skulle så møde op på sygehuset igen onsdag morgen kl 6,30...

Der var jeg så åbnet 4 cm.... Kunne da godt mærke mine pluk veer var lidt kraftigere end normalt... ellers ingenting.... JM besluttede så at sætte et ve-drop... og så kom der ellers gang i det hele fra kl 9,30....

Nogle MEGET kraftfulde veer senere... kl. 14,50 kom vores lille prinsesse til verden!! =) 

Det hele gik ret stærkt fra kl. 9,30 så jeg nåede ikke at få andet end en varmepude på lænden, noget ilt og lidt nåle i panden Er rigtig godt tilfreds med at jeg undgik smertestillende og klarede det lidt hardcore..... og uden at blive syet bagefter.... Så selvom det gjorde NAS... så vil jeg nu gerne gøre det igen...

Vi vidste jo ikke kønnet på vores ærte... Men jeg havde hele tiden forestillet mig at vi skulle have en søn.... Så da hun kom ud, kunne jeg slet ikke forstå det!! =) Men nej hvor er det fantastisk!!

Laura Sofia målte 55 cm og vejede 4180 g... en skøn skøn basse =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Nadia&Daniel

Stort TILLYKKE med Jeres Laura Sofia

Kram fra en som heller ikke vidste kønnet (men havde gættet på en pige) og selv blev mor til en Laura

Anmeld

20. august 2012

FrkRaarup

KÆMPE tillykke

Din beretning lyder som noget fra et eventyr! Håber min går lige så 'smertefrit'

Anmeld

20. august 2012

Najsen86

tillykke med hende.. dejligt at det gik så godt!

Anmeld

20. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsessen

Jeg havde det på samme måde, da jeg havde født nr. 2. Vi vidste heller ikke kønnnet, og da vi havde en søn i forvejen troede jeg også, at vi ville få det denne her gang. Men en datter kom der 

Anmeld

20. august 2012

Moma

Stort tillykke!

Anmeld

20. august 2012

nielsen80

Stort tillykke med den "lille" pige

Anmeld

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med den lille basse! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

Frk-Lotusblomst

Storttillykke med den lille pige!

Lyder som en god fødsel!

Anmeld

20. august 2012

Camillos

HopinWishin skriver:

Tirsdag d. 14/8 om eftermiddagen gik vandet.... Vi tog op på sygehuset kl 19 og konstarede at jeg var åbnet 2 cm... Men jeg havde det fint og kunne ikke mærke nogen forskel... vi tog hjem og skulle så møde op på sygehuset igen onsdag morgen kl 6,30...

Der var jeg så åbnet 4 cm.... Kunne da godt mærke mine pluk veer var lidt kraftigere end normalt... ellers ingenting.... JM besluttede så at sætte et ve-drop... og så kom der ellers gang i det hele fra kl 9,30....

Nogle MEGET kraftfulde veer senere... kl. 14,50 kom vores lille prinsesse til verden!! =) 

Det hele gik ret stærkt fra kl. 9,30 så jeg nåede ikke at få andet end en varmepude på lænden, noget ilt og lidt nåle i panden Er rigtig godt tilfreds med at jeg undgik smertestillende og klarede det lidt hardcore..... og uden at blive syet bagefter.... Så selvom det gjorde NAS... så vil jeg nu gerne gøre det igen...

Vi vidste jo ikke kønnet på vores ærte... Men jeg havde hele tiden forestillet mig at vi skulle have en søn.... Så da hun kom ud, kunne jeg slet ikke forstå det!! =) Men nej hvor er det fantastisk!!

Laura Sofia målte 55 cm og vejede 4180 g... en skøn skøn basse =)

stort tillykke med jeres lile pige lydee som en fantastisk fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.