Tirsdag d. 14/8 om eftermiddagen gik vandet.... Vi tog op på sygehuset kl 19 og konstarede at jeg var åbnet 2 cm... Men jeg havde det fint og kunne ikke mærke nogen forskel... vi tog hjem og skulle så møde op på sygehuset igen onsdag morgen kl 6,30...
Der var jeg så åbnet 4 cm.... Kunne da godt mærke mine pluk veer var lidt kraftigere end normalt... ellers ingenting.... JM besluttede så at sætte et ve-drop... og så kom der ellers gang i det hele fra kl 9,30....
Nogle MEGET kraftfulde veer senere... kl. 14,50 kom vores lille prinsesse til verden!! =)
Det hele gik ret stærkt fra kl. 9,30 så jeg nåede ikke at få andet end en varmepude på lænden, noget ilt og lidt nåle i panden
Er rigtig godt tilfreds med at jeg undgik smertestillende og klarede det lidt hardcore..... og uden at blive syet bagefter.... Så selvom det gjorde NAS... så vil jeg nu gerne gøre det igen...
Vi vidste jo ikke kønnet på vores ærte... Men jeg havde hele tiden forestillet mig at vi skulle have en søn.... Så da hun kom ud, kunne jeg slet ikke forstå det!! =) Men nej hvor er det fantastisk!!
Laura Sofia målte 55 cm og vejede 4180 g... en skøn skøn basse =)
Anmeld