Camillamuz skriver:
Hehe, tak skal du have... (rettelse. jeg er 33+4.. ) 
Ja det er mit første barn, så alting er nyt for mig..
Jeg tæller også uger, for ellers er tiden så forbandet langsom.. Man tænker, at det jo allerede om små to måneder, men derefter så slår det en hvor langsomt tiden kan gå..
Jeg har taget 15Kg på, desværre..
Men håber de forsvinder ligeså hurtigt igen, man kan da håbe..
Også er jeg ramt af strækmærker på lår, mave og arme.. Syntes godt nok også jeg har fået nogle store arme..
Og de vender den forkerte vej, så "musklerne" hænger nedad!

Whoops,
Ja, synes den forbandede vægt stiger konstant, den var ellers lige så fin indtil jeg ramte de 20 uger og så røg der kg efter kg på :-P og den stoppede da heldigvis lidt, da jeg vendte kosten om og spiste sund morgenmad, og fik kun vand frem for juice og alt det usunde, men ja, så fik jeg købt 2 isbakker på tilbud, og åd den ene af dem på knap 3 dage :-S og den anden er godt nok også halvvejs.. :-P og så en pose haribo forhelved hvor jeg er sur over jeg ikke kan gå ud fra et supermarked uden at blive fristet af alt det usunde, men ja jeg har fået strækmærker på maven og de ikke særlig kønne, min navne er ikke poppet ud pga den var ekstremt lang (total tunnel) :-D
jeg har også fået en del strækmærker i det indre lår, og mine arme ja dem kan man godt kalde mormor arme, for de hænger og er blevet kæmpe! mine hofter har fået lidt ekstra kød til at tag godt fat i, og appelsinhud ja det kan godt lide at sætte sig på rumpen, uden tilladelse :-P
Men mon ikke vi får strammet det op igen (forhåbentlig) efter graviditeten:-D en masse gå ture og fitness besøg med sund kost :-D
Anmeld