2 dage til termin og ingen tegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Tanjadamgaard

nielsen80 skriver:

Skal jeg nok, regner med at blive sat i gang fredag - og imorgen laver de bare hindeløsning( men tvivler faktisk på, at jeg er åben nok til det). Men giver lige en opdaterring imorgen.

Lige nu nyder jeg livet på vores terrasse i skyggen, kæresten har købt samtlige kvindeblade der findes, så jeg har noget at læse i, desuden har jeg et vandbad fyldt med stofbleer, som kan placeres strategisk når jeg overkoger. Tror virkelig jeg er et syn for guderne virkelig strandende hval!

Ih, jeg håber din hindeløsning, kan sætte gang i noget. Glæder mig til at høre din update  

Sikke en fantastisk kæreste du har, hehe en strandet hval, det lyder akkurat som billedet af mig igår, jeg måtte også have et koldt fodbad på terassen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Så mange tankernog vestøv tildig..3700, så hun da helt klar og fin..kom sååååå..jeg hepper alt jeg kan!!

Tak smukke, ja hun er helt perfekt og nu må hun godt komme ud   Hvordan går det hos dig, er der sket noget mere ? 

Anmeld

21. august 2012

MarieMor

Tanjadamgaard skriver:

God formiddag skønne kvinder 

Så er jeg lige hjem-vendt fra mit sidste JM besøg, hun skønnes til 3700g  Jeg fik beskeden om at ringe derind på søndag, når jeg er gået 4 dage over terminen. Da jeg så skulle have en tid til at få kørt en CTG og scannes for fostervand, d. 29/8  ( hvis jeg da ikke når at føde inden da..) Men som tingene ser ud lige pt. har hun ikke tænkt sig at melde hendes ankomst endnu! øv bøv.. Håber inderligt at jeg går igang af mig selv 

Håber i kan holde varmen ud 

Ihh kan godt forstå din utålmodighed , heldigvis er det noget køligere idag , så det må da være lidt lettere at holde ud 

Sender ve-støv afsted og håber du undgår igangsættelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.