vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Ditte-3

hej tøsser.

vil høre om hvordan det går med jer nu her et pænt stykke tid efter føslerne? er i kommet ned på jeres nomal vægt igen ? her mangler jeg stadi 7 kg for at komme ned på det jeg vejet før jeg blev grevid og desvære mangler jeg 20 kg for at komme ned på det jeg vejet før jeg fik mit første barn for snart 9 år siden,

men lige nu vil jeg bare være glad for at smide de 7 kg så jeg kan passe mit tøj igen. har fået 1000 kr af kærsten til tøj jeg skal ned og købe i dag men har bare også sådan ting vis jeg nu snart taber mig så det spild af penge men igen har kun greviditets tøj jeg kan komme i pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

projekt-ønskebarn

Jeg tog 14 på ca og de 8 røg af i løbet af et par dage. Mangler 6 og de er knap så nemme at smide . Håber at lange går ture som jeg nu kan gør at de sidste også ryger  Så jeg kan komme i mit tøj igen  

Anmeld

20. august 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg tog 14 på ca og de 8 røg af i løbet af et par dage. Mangler 6 og de er knap så nemme at smide . Håber at lange går ture som jeg nu kan gør at de sidste også ryger  Så jeg kan komme i mit tøj igen  

Jeg tog 15 på i alt syntes godt nok også de siste her er øv. Men har også et lille poblem med cola og det gør det ik nemmer. Men når jeg må dyrke sport igen så tror jeg moskoncentred kalder og nul cola

Anmeld

20. august 2012

projekt-ønskebarn

Ditte-3 skriver:

Jeg tog 15 på i alt syntes godt nok også de siste her er øv. Men har også et lille poblem med cola og det gør det ik nemmer. Men når jeg må dyrke sport igen så tror jeg moskoncentred kalder og nul cola

Ja de er virkelig øv og svære at komme af med. Jeg spiser sundt syns jeg og ikke ret meget, da dagen bare flyver afsted og alt forkus er på bebs men nu hvor jeg kan bevæge mig lidt igen håber jeg at der sker noget. Håber at kunne ligne mig selv til min fødselsdag d. 3/10 så jeg jan ønske mig tøj, hi hi eller om ikke andet når vi skal rejse sydpå d. 1/11 

Anmeld

29. august 2012

Finemoar<3

Ditte-3 skriver:

hej tøsser.

vil høre om hvordan det går med jer nu her et pænt stykke tid efter føslerne? er i kommet ned på jeres nomal vægt igen ? her mangler jeg stadi 7 kg for at komme ned på det jeg vejet før jeg blev grevid og desvære mangler jeg 20 kg for at komme ned på det jeg vejet før jeg fik mit første barn for snart 9 år siden,

men lige nu vil jeg bare være glad for at smide de 7 kg så jeg kan passe mit tøj igen. har fået 1000 kr af kærsten til tøj jeg skal ned og købe i dag men har bare også sådan ting vis jeg nu snart taber mig så det spild af penge men igen har kun greviditets tøj jeg kan komme i pt

Jeg tog 11 kilo på og de er alle væk igen - vil dog gerne tabe mig yderligere 10 kilo, især nu hvor ens krop er så forandret!!

Anmeld

29. august 2012

babyone

Jeg vejer 2,5 kg mindre end før, og behøver ikk tabe mig,men amningen tager hårdt. Kunne passe mine bukser 2 dage efter fødslen, og kroppen ligner sig selv. VIldt fascineret af kroppens kunnen.

Anmeld

2. september 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

Jeg vejer 2,5 kg mindre end før, og behøver ikk tabe mig,men amningen tager hårdt. Kunne passe mine bukser 2 dage efter fødslen, og kroppen ligner sig selv. VIldt fascineret af kroppens kunnen.

Åhhh lucky you. De sidste kilo er svære synes jeg men er også stoppet med amningen pga svær brystbetændelse som stadig ikke er i orden her en måned efter Så tænker at det måske er derfor at det går lidt langsomt 

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ved ik hvor meget jeg tog på, og endelig ved jeg heller ik hvor meget jeg har tabt siden fødslen. dog ku jeg passe mine bukser igen en uge efter fødslen.

jeg føler så stadig at min mave er en helt anden facon end før, og det er lidt træls. vh stine

Anmeld

5. september 2012

AnnaK89

Jeg tog 8 kg på under graviditeten - men har nu smidt ca. 13 kg
Så er 5 kg under min før-graviditetsvægt Men jeg trænger nu også til det
Mangler 11 kg før jeg er på min ønskevægt som er 58 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.