udebleven mens og negative test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. august 2012

ano14316

Jeg er faktisk lidt bekymret.

Jeg skulle have haft mens d. 12-13/8, men den kom ikke, og den er stadig ikke kommet, jeg har selvfølgelig taget g-test men de har alle været negative. Vi har heller ikke lige pt planer om at jeg skal være gravid.

Ringede så lige til lægen for at høre hvad de synes, da jeg skal til gynækolog d. 30, og skulle egentlig have lagt spiral.

Og de synes jeg skulle komme derop idag kl. 10.30

Og nu er jeg bare vildt nervøs. For hvad kan det være der er skyld i at jeg ikke får mens?

-hvad har i andre oplevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

th

ano14316 skriver:

Jeg skulle have haft mens d. 12-13/8, men den kom ikke, og den er stadig ikke kommet, jeg har selvfølgelig taget g-test men de har alle været negative. Vi har heller ikke lige pt planer om at jeg skal være gravid.

Ringede så lige til lægen for at høre hvad de synes, da jeg skal til gynækolog d. 30, og skulle egentlig have lagt spiral.

Og nu er jeg bare vildt nervøs. For hvad kan det være der er skyld i at jeg ikke får mens?

Jep har ikke haft den i maj og juni måned. var til samtale ved lægen i juni og fik at vide det kunne skyldes stress og at jeg vejer for meget.

fik den så i juli igen

det er anden gang jeg prøver ikke at få min mens. første gang var det 3 måned. og så kom den igen.

Anmeld

20. august 2012

ano14316

th skriver:

Jep har ikke haft den i maj og juni måned. var til samtale ved lægen i juni og fik at vide det kunne skyldes stress og at jeg vejer for meget.

fik den så i juli igen

det er anden gang jeg prøver ikke at få min mens. første gang var det 3 måned. og så kom den igen.

hmm gad vide om det er derfor..
Jeg er måske lidt stresset og vejer i hvertfald for meget. Hvor meget for meget vejer du, hvis jeg må spørger? jeg vejer selv 90 kg. Så det er ca. 30 kg for meget.

Anmeld

20. august 2012

th

ano14316 skriver:

Jeg er måske lidt stresset og vejer i hvertfald for meget. Hvor meget for meget vejer du, hvis jeg må spørger? jeg vejer selv 90 kg. Så det er ca. 30 kg for meget.

det må du gerne jeg er 176 cm høj og vejer 99 kilo, så det er også 30 kilo for meget

Anmeld

20. august 2012

th

ano14316 skriver:

er der chance for at du er gravid har i haft ubeskyttet sex?

Anmeld

20. august 2012

ano14316

th skriver:

er der chance for at du er gravid har i haft ubeskyttet sex?

måske, er vi kommet lidt til det, for skulle som sagt have lagt spiral op, så der har kun været den kedelige beskyttelse.. Så risikoen er der, men tror det har været 2 gange i denne periode og mener det var d. 19/7 hvor jeg havde mens d. 12 og den vare altså de der 7-8 dage, og så d. 08/08 hvor jeg skulle have haft mens d. 12-13, så det burde jo ikke kunne ske. <d

Anmeld

20. august 2012

th

ano14316 skriver:

måske, er vi kommet lidt til det, for skulle som sagt have lagt spiral op, så der har kun været den kedelige beskyttelse.. Så risikoen er der, men tror det har været 2 gange i denne periode og mener det var d. 19/7 hvor jeg havde mens d. 12 og den vare altså de der 7-8 dage, og så d. 08/08 hvor jeg skulle have haft mens d. 12-13, så det burde jo ikke kunne ske. <d

altså nu kan alt jo ske...... men tror det heller ikke, tror bare det er fordi du er bange for at du er gravid og så påvirker det jo også kroppen... kommer du med en update efter lægen.

Anmeld

20. august 2012

Musen5

ano14316 skriver:

Hvad sagde lægen så?

Bliver jo lidt nysgerrig

/Mette

Anmeld

20. august 2012

ano14316

Lægen synes heller ikke imiddelbart der var noget at bekymre sig for, og hvis der er noget, vil det blive opdaget d. 30.

Men de har alligevel taget en blodprøve for at være sikker på at jeg ikke er gravid..

Anmeld

20. august 2012

ano14316

Musen5 skriver:

Hvad sagde lægen så?

Bliver jo lidt nysgerrig

/Mette

citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.