Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kolde omslag kan lindre kløen lidt, men ellers tror jeg ikke der er så meget at gøre
Tauf skriver: Har i nogle gode råd til Myggestik på en 1årig? Hans ene fod er FYLDT med dem. Han har ca 10 stik. Han har været vågne og græde siden kl 23.30 Vi har prøvet alt.. Hvad skal vi gøre??
Har i nogle gode råd til Myggestik på en 1årig? Hans ene fod er FYLDT med dem. Han har ca 10 stik. Han har været vågne og græde siden kl 23.30 Vi har prøvet alt.. Hvad skal vi gøre??
Eddike på en vattot og duppe på myggestik. Det er et gammelt husråd fra min mormor, det virker på min dreng. Men om det er fordi jeg på forhånd har besluttet mig for det virker og han så bare lader sig imponere over sin kloge mor skal jeg lade være uvist
Baagøe skriver: Kolde omslag kan lindre kløen lidt, men ellers tror jeg ikke der er så meget at gøre
HeXeri skriver: Eddike på en vattot og duppe på myggestik. Det er et gammelt husråd fra min mormor, det virker på min dreng. Men om det er fordi jeg på forhånd har besluttet mig for det virker og han så bare lader sig imponere over sin kloge mor skal jeg lade være uvist
Bøllemyr skriver: Alm kløe dæmpende creme
Alm kløe dæmpende creme
Månsson skriver: Alovera og masser af det. også sørg for der er stærke citron dufte omkring ham det kan de ikke lide
Alovera og masser af det. også sørg for der er stærke citron dufte omkring ham det kan de ikke lide
Snak med lægen - antihistamin lindrer kløen og kan købes i håndkøb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128