Skattepenge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

lonemus

Så fik min revisor lavet min årsopg. færdig, og jeg skal søreme også have penge tilbage...hele 6833 kr...haps ind på mor's konto

Lone - som slet ikke havde regnet med at få nogen i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke med det - det er da lækkert at få sådan en overraskelse   Hvad skal de bruges på så?

Anmeld

15. maj 2009

Sweet1978

Tillykke til dig. Øv øv for første gang i rigtig mange år skulle jeg af med penge, men kun ca. en tusse og det er ordnet for længst.

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

Nu der bliver snakker om skattepenge, det går godt nok ikke under emnet her...

Men køre Naturgas Midtnord ikke med at man får penge tilbage en gang om året?
Gør Energimidt ikke os det ?

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

Dejligt...så er der lige til lidt lækker tøj til moar...smiler- hvor mange kilo er røget??
Knus Eva

Anmeld

15. maj 2009

ekzunz

Dutte84 skriver:

Nu der bliver snakker om skattepenge, det går godt nok ikke under emnet her...

Men køre Naturgas Midtnord ikke med at man får penge tilbage en gang om året?
Gør Energimidt ikke os det ?

Uden at vide noget som helst om Naturgas Midtnord eller Energimidt, så tænker jeg at det vel kommer an på hvor meget man har betalt i a conto og hvor meget man har forbrugt?? Sådan plejer det da at være med de forskellige forsyningssteder.

Dong kører ihvertfald ikke med at man på penge tilbage.....jeg fik en ekstra regning på strøm på kr. 12.500 igår.....

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Rosa skriver:

Tillykke med det - det er da lækkert at få sådan en overraskelse   Hvad skal de bruges på så?

Tak Tak .)

De skal bruges på lidt ekstra tøj, lidt til ferien og så lidt til opsparingen

Lone

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Znuzke skriver:

Uden at vide noget som helst om Naturgas Midtnord eller Energimidt, så tænker jeg at det vel kommer an på hvor meget man har betalt i a conto og hvor meget man har forbrugt?? Sådan plejer det da at være med de forskellige forsyningssteder.

Dong kører ihvertfald ikke med at man på penge tilbage.....jeg fik en ekstra regning på strøm på kr. 12.500 igår.....

Jeg ved heller ikke noget om det, desværre.

Men jeg ved i hvert fald osse, at DONG ikke kører med en sådan ordning. AVS en regning... - vi fik i foråret en ekstra regning på 6000 kr, godt nok i EL, men det er da ærgerlige penge.

Lone

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Dejligt...så er der lige til lidt lækker tøj til moar...smiler- hvor mange kilo er røget??
Knus Eva

Jepper

6,5 kilo..

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jepper

6,5 kilo..

Du er fanme SÅ sej....tillykke smukke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.