Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen, der kan forklare mig - altså sådan skære det helt og aldeles ud i pap og punktform - hvordan man laver et meterlangt link om til f.eks. "her"?Altså, når nogen f.eks. skriver: og opskriften kan du se "her" - og så trykker man på "her" og kommer til linket?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan jeg forklare
Du skriver med bogstaver "Her", så markere du og trykker på det link, der kommer frem i værktøjslinjen. Der er to knapper i den midterste linje, ved siden af træet Næsten lige i midten. Der trykker du på den længst til venstre. Så kommer der en boks op, i den sætter du linket ind og trykker OK.. Og VUPTI Så er linket der
Miss Church skriver: Det kan jeg forklare Du skriver med bogstaver "Her", så markere du og trykker på det link, der kommer frem i værktøjslinjen. Der er to knapper i den midterste linje, ved siden af træet Næsten lige i midten. Der trykker du på den længst til venstre. Så kommer der en boks op, i den sætter du linket ind og trykker OK.. Og VUPTI Så er linket der
Okay - men er det kun herinde i baby.dk at det gælder? Hvordan gør man f.eks. i blogspot?Prøver lige om det virker for mig Min blog er her
YESSS!!!! Det virkede herinde - så skal jeg bare finde ud af hvordan det virker i Blogspot ange tak for hjælpen
Touché skriver: Okay - men er det kun herinde i baby.dk at det gælder? Hvordan gør man f.eks. i blogspot?Prøver lige om det virker for mig Min blog er her
Det virker
Det ved jeg så ikke lige.. Jeg blogger ikke selv og kender ikke rigtig noget til den verden
Touché skriver: YESSS!!!! Det virkede herinde - så skal jeg bare finde ud af hvordan det virker i Blogspot ange tak for hjælpen
Så lidt
Miss Church skriver: Det virker Det ved jeg så ikke lige.. Jeg blogger ikke selv og kender ikke rigtig noget til den verden
Har også luret den på blogspot nu - i øvrigt på samme måde som her, bare at knappen i værktøjslinien hedder Link istedet for et symbol
Touché skriver: Har også luret den på blogspot nu - i øvrigt på samme måde som her, bare at knappen i værktøjslinien hedder Link istedet for et symbol
Arg Smart.. Så må du bare igang med at linke
Miss Church skriver: Arg Smart.. Så må du bare igang med at linke
Jeg bliver altså også lige nød til at prøve for jeg har heller aldrig vidst det
Her
Polkaprik skriver: Jeg bliver altså også lige nød til at prøve for jeg har heller aldrig vidst det Her
hvor smart! Tak for hjælpen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128