At linke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Er der nogen, der kan forklare mig - altså sådan skære det helt og aldeles ud i pap og punktform - hvordan man laver et meterlangt link om til f.eks. "her"?

Altså, når nogen f.eks. skriver: og opskriften kan du se "her" - og så trykker man på "her" og kommer til linket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Miss Church

Det kan jeg forklare

Du skriver med bogstaver "Her", så markere du og trykker på det link, der kommer frem i værktøjslinjen. Der er to knapper i den midterste linje, ved siden af træet Næsten lige i midten. Der trykker du på den længst til venstre. Så kommer der en boks op, i den sætter du linket ind og trykker OK.. Og VUPTI Så er linket der  

Anmeld

19. august 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Miss Church skriver:

Det kan jeg forklare

Du skriver med bogstaver "Her", så markere du og trykker på det link, der kommer frem i værktøjslinjen. Der er to knapper i den midterste linje, ved siden af træet Næsten lige i midten. Der trykker du på den længst til venstre. Så kommer der en boks op, i den sætter du linket ind og trykker OK.. Og VUPTI Så er linket der  

Okay - men er det kun herinde i baby.dk at det gælder? Hvordan gør man f.eks. i blogspot?

Prøver lige om det virker for mig  Min blog er her

Anmeld

19. august 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Miss Church skriver:

Det kan jeg forklare

YESSS!!!! Det virkede herinde - så skal jeg bare finde ud af hvordan det virker i Blogspot ange tak for hjælpen

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

Touché skriver:

Okay - men er det kun herinde i baby.dk at det gælder? Hvordan gør man f.eks. i blogspot?

Prøver lige om det virker for mig  Min blog er her

Det virker

Det ved jeg så ikke lige.. Jeg blogger ikke selv og kender ikke rigtig noget til den verden

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

Touché skriver:

YESSS!!!! Det virkede herinde - så skal jeg bare finde ud af hvordan det virker i Blogspot ange tak for hjælpen

Så lidt

Anmeld

19. august 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Miss Church skriver:

Det virker

Det ved jeg så ikke lige.. Jeg blogger ikke selv og kender ikke rigtig noget til den verden

Har også luret den på blogspot nu - i øvrigt på samme måde som her, bare at knappen i værktøjslinien hedder Link istedet for et symbol

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

Touché skriver:

Har også luret den på blogspot nu - i øvrigt på samme måde som her, bare at knappen i værktøjslinien hedder Link istedet for et symbol

Arg Smart.. Så må du bare igang med at linke 

Anmeld

19. august 2012

Polkaprik

Miss Church skriver:

Arg Smart.. Så må du bare igang med at linke 

Jeg bliver altså også lige nød til at prøve for jeg har heller aldrig vidst det

Her

Anmeld

19. august 2012

Polkaprik

Polkaprik skriver:

Jeg bliver altså også lige nød til at prøve for jeg har heller aldrig vidst det

Her

hvor smart! Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.