altid godt med gode venner :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Princesspigen

kæresten og jeg har pt en lidt stram økonomi da jeg er ved at flytte fra min lejlighed og ind i hans hus.. så vi har pt dobbelt af alle udgifter og da jeg er på kontanthjælp er han den der "forsørger" os begge..

jeg har tidliger i graviditeten fået tilsendt noget graviditets tøj af en rigtig sød pige her inde.. (rigtig stor hjælp )

min mor har været i kælderen og finde hvad vi ku få og låne af hende som duet af ting, sager og tøj  

svigermor har været i genbrugen og finde hvad hun kunne finde vi ku bruge..

og nu har en ven af familien været i gemmerne og finde hvad hun kunne af div. baby ting, sager og tøj så det kommer med posten inden længe

har selv fundet en del ting billigt på dba også..

jeg føler mig virkelig beriget og omringet af gode og søde mennesker  føler mig virkelig heldig

så ville lige dele min glæde mig jer  go aften der ude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Cosmo&Maia

Princesspigen skriver:

kæresten og jeg har pt en lidt stram økonomi da jeg er ved at flytte fra min lejlighed og ind i hans hus.. så vi har pt dobbelt af alle udgifter og da jeg er på kontanthjælp er han den der "forsørger" os begge..

jeg har tidliger i graviditeten fået tilsendt noget graviditets tøj af en rigtig sød pige her inde.. (rigtig stor hjælp )

min mor har været i kælderen og finde hvad vi ku få og låne af hende som duet af ting, sager og tøj  

svigermor har været i genbrugen og finde hvad hun kunne finde vi ku bruge..

og nu har en ven af familien været i gemmerne og finde hvad hun kunne af div. baby ting, sager og tøj så det kommer med posten inden længe

har selv fundet en del ting billigt på dba også..

jeg føler mig virkelig beriget og omringet af gode og søde mennesker  føler mig virkelig heldig

så ville lige dele min glæde mig jer  go aften der ude!

Hvor er det fantastisk at du har mennesker omkring dig der er villige til at hjælpe. Det er så stort 

Anmeld

19. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hayy pay it forward! Er godt nok spændt på om det bliver en dreng eller pige, men det finder vi jo snart ud af! Vh stine

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

Cosmo&Maia skriver:

Hvor er det fantastisk at du har mennesker omkring dig der er villige til at hjælpe. Det er så stort 

jeg føler mig virkelig heldig  

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Hayy pay it forward! Er godt nok spændt på om det bliver en dreng eller pige, men det finder vi jo snart ud af! Vh stine

hihi ja lige knapt 8 uger igen  hvis jeg altså ikke går over tid

Anmeld

19. august 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

hihi ja lige knapt 8 uger igen  hvis jeg altså ikke går over tid

Ja må godt nok indrømme at jeg er glad for at jeg ik fik lov til at gå over tid, for man når at blive pænt utålmodig til sidst! 

Men på den anden side så går den sidste tid hurtig, fordi der lige er så mange ting man ska nå! Vh stine

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Ja må godt nok indrømme at jeg er glad for at jeg ik fik lov til at gå over tid, for man når at blive pænt utålmodig til sidst! 

Men på den anden side så går den sidste tid hurtig, fordi der lige er så mange ting man ska nå! Vh stine

jeg håber ikke på at gå over tid, men chancen er der jo  

men syndes godt nok der er mange ting der skal ske nu og nåes inden jeg føder, men står jo os over for flytning osv

Anmeld

19. august 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

jeg håber ikke på at gå over tid, men chancen er der jo  

men syndes godt nok der er mange ting der skal ske nu og nåes inden jeg føder, men står jo os over for flytning osv

Ja det er da helt vildt. Pas nu på du ik kommer til at overanstrenge dig, når i ska flytte. Det smarte er jo så at du ik behøver at løfte tunge ting, men bare ka sidde og fortælle hvor de forskellige ting ska stå... Vh stine

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Ja det er da helt vildt. Pas nu på du ik kommer til at overanstrenge dig, når i ska flytte. Det smarte er jo så at du ik behøver at løfte tunge ting, men bare ka sidde og fortælle hvor de forskellige ting ska stå... Vh stine

håber på at jeg kan skaffe en hjælper eller 2 så kæresten ikke skal slæbe alene  men ellers så er det mest flyttekasser og her er elevator.. og i huset når vi kommer der ned så er der helt sikkert en eller flere hjælpende hænder

Anmeld

20. august 2012

Mettefpigen

Ajj hvor skønt!!! Har du så det hele nu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.