Grrrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Musen5

hvor er min kæreste altså bare dum

Jeg har forelsket mig i navnene Gabriel og Kian.... ville helst ha at lillebror skulle hedde Kian, men det vil Henrik bare ikk gå med til.... Dumme dumme mand

Har så prøvet at overtale ham til Gabriel Kian H P men det vil han heller ikk. Er der nogen der har et par gode råd til hvordan jeg evt kunne overtale ham????

Ellers ender jeg med at blive en lille

/Mette 23+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Mira0911

Jeg havde os lidt problemer.. Jeg vil jo gerne at Julie Bare kom til at hedde Mira, det gik han slet ikke med til.. Han synes det lød som et udlandsk navn...

Til sidst sagde jeg at hun skulle hedde Julie Mira.. Vi var blevet enig om Julie.. Han overgav sig...

Har ikke lige nogen råd til at du kan overtale din mand...

Anmeld

15. maj 2009

charlottekri

mens vi prøvede at blive gravide i sin tid, snakkede vi også om navne, hvor min mand foreslog maja... Det ville jeg bestemt ikke have, for det hed hans første kærlighed, og det syntes jeg at der var lidt lamt... Tiden gik og skæbnen ville (eller min hukommelse) at det endte med at jeg foreslog navnet maja...
det havde simpelthen arbejdet sig ind i mit hovede uden jeg vidste det, og det var bare det helt rigtige navn til vores dejlige datter!!!

bare en lille historie herfra

held og lykke med at overtale gemalen he he

Anmeld

15. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvorfor skal din kæreste ikke også have lov til at bestemme hvad jeres barn skal hedde?

Synes bare man må finde et andet navn begge kan blive enige om istedet for at blive uvenner.

Der findes jo uendeligt mange navne derude.

Anmeld

15. maj 2009

Marcus´s mor

Vi valgte også navne ud fra hvad vi begge kunne lidt, min mand og jeg har ikke samme smag overhovedet, men det er jo ligeså meget hans barn som mit, så derfor har vi haft masser af navne oppe, og været  helt afklaret med at hvis den ene siger klart NEJ så er det bare at acceptere fra den anden side..

Det kommer nok flere gange end lige med hensyn til navne valg, sikker på at når han er født, så har jeg forstillinger omhvordan tingene skal være, og han har måske nogle helt andre, der må man jo også accepeter at vi kvinder ikke kan bestemme alt

Anmeld

15. maj 2009

Diana...

RikkeØ skriver:

Hvorfor skal din kæreste ikke også have lov til at bestemme hvad jeres barn skal hedde?

Synes bare man må finde et andet navn begge kan blive enige om istedet for at blive uvenner.

Jep Enig 

Anmeld

15. maj 2009

Nanna1985

RikkeØ skriver:

ENIG  Det er meget bedre end at blive uvenner!!

Anmeld

15. maj 2009

Miamaja

der er jeg nok enig med din mand hehe.. men giv det tid. det kan jo vaere han vaenner sig til de navne

Anmeld

15. maj 2009

Cris

Ja, du kan allerede begynde med en god hjernevask, lidt alla "oh prøv at mærke! lille Kian sparker nu!" Eller "se, jeg har købt en lille sparkedragt til lille Kian" På et eller andet tidspunkt så kan det være at han siger, fedt navn! hehe

Anmeld

15. maj 2009

Sara.

Min kæreste og jeg har lavet en lille aftale angående navne....
JEG bestemmer hvad vores børn skal hedde - MEN det skal være et navn han kan lide!!!!
og så bestemmer HAN hvilke biler vi skal have  - MEN det skal være en bil jeg kan li (altså en bil hvor der er plads til børn, barnevogne og sådan).......
Men synes da hvis han slet slet ikke kan lide navnet Kian, ville det så ikke være synd hvis han skal hedde det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.