Rasmus Seebach koncert efter legoland skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2012

nielsen80

Min fantastiske nevø på 4 er kæmpe Rasmus Seebach fan og hans forældre havde derfor lovet at tage ham med i legoland til Koncert i går. Desværre var portene lukket grundet for mange mennesker, og det lille pus måtte tage meget slukøret hjem. Synes bare det er sååå synd. Han har snakket om det de sidste 2 måneder.

Jeg har derfor prøvet at finde en koncert, de måske kunne tage til i stedet. Rasmus Seebach spiller i nyborg, på noget der hedder den grønne den 31. August, men er usikker på om det vil være børnevenligt.

Er der nogen af jer,der ved om Rasmus Seebach spiller koncert et børnevenligt sted i den nærmeste fremtid? Evt. ved I om. "den grønne" ville være ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Bebsesmoar

Hvor er det synd!!  

Anmeld

19. august 2012

nielsen80

Bebsesmoar skriver:

Hvor er det synd!!  

Helt vildt hjerteskærende tror desværre rigtig mange børn fik en stor skuffelse i går. De lukket portene allerede kl 14.30, og Rasmus gik først på kl 21.00. De har afvist rigtig mange. Men de var selvfølgelig nødt til det, hørte i radioen at man var bange for ambulancer m.m ikke kunne komme ind, hvis du luket flere ind.

Koncerten var bare meget mere populær end Legoland havde regnet med.

Anmeld

19. august 2012

MinNoah

nielsen80 skriver:

Min fantastiske nevø på 4 er kæmpe Rasmus Seebach fan og hans forældre havde derfor lovet at tage ham med i legoland til Koncert i går. Desværre var portene lukket grundet for mange mennesker, og det lille pus måtte tage meget slukøret hjem. Synes bare det er sååå synd. Han har snakket om det de sidste 2 måneder.

Jeg har derfor prøvet at finde en koncert, de måske kunne tage til i stedet. Rasmus Seebach spiller i nyborg, på noget der hedder den grønne den 31. August, men er usikker på om det vil være børnevenligt.

Er der nogen af jer,der ved om Rasmus Seebach spiller koncert et børnevenligt sted i den nærmeste fremtid? Evt. ved I om. "den grønne" ville være ok?

Jeg skal selv til hans koncert i Nyborg den 31. august- og du kan sagtens tage børn med der! Det er ikke værre eller bedre end en almindelig koncert - der kommer med garanti mange andre børn også! Og så foregår det jo udendørs hvilket kan gøre det mere "børnevenligt".

Anmeld

19. august 2012

nielsen80

MinNoah skriver:

Jeg skal selv til hans koncert i Nyborg den 31. august- og du kan sagtens tage børn med der! Det er ikke værre eller bedre end en almindelig koncert - der kommer med garanti mange andre børn også! Og så foregår det jo udendørs hvilket kan gøre det mere "børnevenligt".

Tusind tak for dit svar

Tror jeg vil bestille nogle billeter til dem på billetnet. Så bliver der vist små julegaver i år

God koncert!

Anmeld

19. august 2012

KittyCatta

Det kan du sagtens. Bare hold dig nede bagved sammen med drengen.

Anmeld

19. august 2012

nielsen80

Det kan du sagtens. Bare hold dig nede bagved sammen med drengen.

Det er min søster, hans mor, som skal have ham med men jeg tror også jeg bestiller dem til bagved. Håber så der er en skærm, så han kan se ham. Ville bare lige være sikker på, det var et ok sted inden jeg bestilte billeterne. Er glad for det er udenfor!

Tak for svar

Anmeld

19. august 2012

pernille.23

du er da den sejeste moster eller det bliver du i hvert fald

Anmeld

20. august 2012

nielsen80

pernille.23 skriver:

du er da den sejeste moster eller det bliver du i hvert fald

Hihihi den titel kunne jeg godt leve med

Billetterne er i hvert fald bestilt, så håber jeg bare de får en super tur og jeg en masse billeder. Det er så sødt at se ham danse og synge til kl lidt i 5, natteravn m.m.

Anmeld

20. august 2012

pernille.23

nielsen80 skriver:

Hihihi den titel kunne jeg godt leve med

Billetterne er i hvert fald bestilt, så håber jeg bare de får en super tur og jeg en masse billeder. Det er så sødt at se ham danse og synge til kl lidt i 5, natteravn m.m.

hehe, sys det er super sejt af dig, og tror at han bliver helt vildt glad for at han kan få lov til at komme til en af hans andre koncerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.