Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så skal jeg til jordmor på onsdag og det er anden gang.
Første gang var bare hvor vi skulle ordne papir, men hvad skal man til jordmor anden gang? Er 22+3 i dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mener at der bliver lyttet hjertelyd, målt SF.mål, jordemoder mærker på din mave, du bliver vejet, din urin bliver stixet og du får taget BT. Det er hvad jeg lige kan huske men du må ikke hænge mig op på det
Du får lov til at høre hjertelyd, får taget symfysemål, tjekket hvor meget du vejer, tjekket urinen og den slags. Så spørger hun sikkert også om hvordan du har det generelt og spørger om du har nogle spørgsmål
Sas1990 skriver: Ja så skal jeg til jordmor på onsdag og det er anden gang. Første gang var bare hvor vi skulle ordne papir, men hvad skal man til jordmor anden gang? Er 22+3 i dag.
guud er du allerede så langt.. du får lyttet hjertelyd målt blodtryk og stixet urinen.. og så snakker i om løst og fast.. hvordan det går om der er graviditetes gener osv.. det er først fra uge 28 de begynder at skønne fosterets størrelse. Men hun måler nok din moderkage uden på maven på onsdag hvor lang den er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128