Hvor meget kan man stole på en børnehave??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Bebsesmoar

http://lokalavisen.dk/boernehaveboern-forsvundet-mor-fandt-3-aarig-datter-i-staerkt-trafikeret-lyskryds-/Sjaelland-Politi/20120817/artikler/120819380/1265?ref=eblister112

Det her er ultra scary!! Hvordan i alverden kan 3årige stikke af fra en børnehave??!! Der havde rullet hoveder hvis jeg havde fundet mit barn i et traffikkryds!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Maja_4000

Jeg var da gået i total panik

Anmeld

19. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det er godt nok uhyggeligt at sådan noget kan finde sted!!  Og MEGA ringe af børnehaven  Jeg havde godt nok blevet sur og rasende hvis det var min datter der var forsvundet!

Min kæreste var også selv gået hjem fra sin børnehave og hans forældre bled da også ret sure på pædagoerne. Heldigvis var der ikke langt hjem for ham men alligevel. Sådan noget må bare IKKE ske!

Anmeld

19. august 2012

Koen.

Åhh den artikel sku jeg ikke have læst! Vi bor i Esbjerg og min lille prinsesse skal i børnehave efter jul

Anmeld

19. august 2012

Bebsesmoar

tanja. skriver:

Åhh den artikel sku jeg ikke have læst! Vi bor i Esbjerg og min lille prinsesse skal i børnehave efter jul

Google dem?? Fortæl personalet om artiklen og spørg indtil hvad deres sikkerhed går ud på og hvordan og hvorledes?? Åhh scary!!  Tænk hvis det er DEN børnehave? 

Anmeld

19. august 2012

Koen.

Bebsesmoar skriver:

Google dem?? Fortæl personalet om artiklen og spørg indtil hvad deres sikkerhed går ud på og hvordan og hvorledes?? Åhh scary!!  Tænk hvis det er DEN børnehave? 

Ja for vi bor midt i byen og har netop skrevet hende op til en derinden og fra den børnehave og så op til et meget trafikeret lyskryds er der ikke langt

Anmeld

19. august 2012

Maja88

det er helt helt forfærdeligt, men det vidner desværre om der er for mange besparelser...

vi som pædagoger skal rende stærkere og stærkere og vi kan desværre ikke være over det hele, hvor meget vi end gerne ville..

så skriv til politikerne,, det er desværre en del af deres skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.