Støttebælte efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2012

IT-nørd

God aften. Jeg spørger på vegne af min svigerinde, som fødte i tirsdags. Hun er slank og havde en pæn stor mave, som hænger en del nu. Hun vil gerne høre om der findes en støttebælte til maven efter fødslen og om den virker.

Send gerne links eller fortæl hvor denne kan købes.

Jeg brugte ikke noget selv for 13 år siden, derfor søger jeg viden her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Janni.

Kender ikke noget til det, men giver dig lige en opper. Kan være der er andre der har en viden omkring det. 

Anmeld

20. august 2012

Tulle28

Man kan jo få så meget shape wear nu om dage, så mon ikke der er noget der imellem hun kan bruge?

Anmeld

20. august 2012

IT-nørd

Janni. skriver:

Kender ikke noget til det, men giver dig lige en opper. Kan være der er andre der har en viden omkring det. 

Tak for det

Anmeld

20. august 2012

IT-nørd

Tulle28 skriver:

Man kan jo få så meget shape wear nu om dage, så mon ikke der er noget der imellem hun kan bruge?

Det er en idé og kunne være en mulighed... Jeg siger videre

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

Du kan finde de førnævnte "shape wear" der er SUPER effektive! Der er garanteret en masse ubrugeligt skrammel derude, men der er virkelig også noget der gør underværker.
Mit bedste bud er at gå i en undertøjsforretning af spørge dem. det er der jeg har set det

Anmeld

20. august 2012

Janni.

Lenchick skriver:

Tak for det

ser ud til at det måske giver lidt pote. 

Anmeld

20. august 2012

IT-nørd

Dinna88 skriver:

Du kan finde de førnævnte "shape wear" der er SUPER effektive! Der er garanteret en masse ubrugeligt skrammel derude, men der er virkelig også noget der gør underværker.
Mit bedste bud er at gå i en undertøjsforretning af spørge dem. det er der jeg har set det

Jeg har slet ikke tænkt på en undertøjs butik. Skal besøge dem i morgen og se min skønne niece igen. Måske vil de ud en lille tur ogkigge i butikker, ellers må hun sende manden

Anmeld

20. august 2012

IT-nørd

Janni. skriver:

ser ud til at det måske giver lidt pote. 

Jep 

Anmeld

20. august 2012

Dinna88

Lenchick skriver:

Jeg har slet ikke tænkt på en undertøjs butik. Skal besøge dem i morgen og se min skønne niece igen. Måske vil de ud en lille tur ogkigge i butikker, ellers må hun sende manden

Jaaa, det kunne da være lækkert at gøre en dag ud af det! Jeg har faktisk også set fem i føtex - de har jo faktisk en ret stor undertøjsafdeling!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.