Hvordan fejrede i 1 års fødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Troldemommi

Hejsa vi er ved at planlægge Johannes 1 års fødselsdag men vi kunne godt tænke os at vide hvordan i fejrede den første fødselsdag for jeres lille pige eller dreng

Hvor holdt i fødselsdagen?

Hvor mange var i?

Holde i den over flere dage?

Hvad tid kom gæsterne?

Hvad fik i at spise?

Mange søde søndagshilsner fra en mor der ikke fatter at hun snart er mor til en tumling

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Maja_4000

Vi holdt Carolines 1 års fødselsdag herhjemme af 3 () omgange .. 

Den første dag var det kærestens side og den anden dag var det min side af familien .. Vi var mellem 20 og 30 begge dage :b

De kom kl. 14 og fik boller , varm kakao , lagkage , cupcakes , småkager og konfekt (det var i december ) .. Det var det samme begge dage .. 

Den tredje dag var på hendes rigtige fødselsdag .. Der var det bare Carolines mormor og morfar + morbror som kom og spiste aftensmad

Anmeld

19. august 2012

Mother-love

Jeg valgte at leje vores selskabslokale da vi ikke havde plads i vores lejlighed. Vi havde kun familie med da vi var 25 med isabella. Men vi inviterede til kl 13 hvor vi havde lavet boller og lagkage og så havde vi bestilt en kagekone. Og så var der self kaffe, te og sodavand. Vi serverede bollerne. Og da det var spist serverede vi kagekonen og til sidst lagkagerne

Anmeld

19. august 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Hejsa vi er ved at planlægge Johannes 1 års fødselsdag men vi kunne godt tænke os at vide hvordan i fejrede den første fødselsdag for jeres lille pige eller dreng

Hvor mange var i?

Hvad tid kom gæsterne?

Hvad fik i at spise?

Mange søde søndagshilsner fra en mor der ikke fatter at hun snart er mor til en tumling

Monica

Hej hjemme har vi alle fødselsdag inden for 14dage. Så vi holdt det sammen af to gange. (Meget familie).

Den ene var til middag og den anden til eftermiddag med boller og kage og så fik de kylling lår og frikadeller med pasta salat.. Og hjemme lavet is til desserten..:-):-)

Anmeld

19. august 2012

Den lykkelige

Vi holdt det i to omgange for min datter.. for min kærestes side og for min side..
Der er vildt forskellige "normer" i de to familier også ville vi ikke kunne være alle sammen herhjemme på en gang..
Vi fik boller, cake pops, cupcakes og kage.. bagefter chips, snacks, frugt, chokolade øl og vand.. Men da min side af familien var der var der også aftensmad.. En buffet..

Anmeld

19. august 2012

Chris86

Som alle de andre fødselsdage de nærmeste gæster, som vi ser til dagligt.. ca 10-15 mennesker.. vi fik lækker morgenmad og kagemand.. stille og roligt

Anmeld

19. august 2012

MortilCilas

Monica P skriver:

Hvor mange var i?

Hvad tid kom gæsterne?

Hvad fik i at spise?

Monica

• Cilas' dag blev holdt hjemme hos mig.
  • Vi var 15 og 16 med Cilas
  • Vi holdte den en dag. Da det så er "overstået" på en gang
  • Kan ikke huske tidspunktet.
  • Vi fik bare boller og lagkage

Anmeld

19. august 2012

ano14316

Vi skal snart holde Magnus' 1 års. den holder vi i et selskabslokale, da vi bliver lige i omegnen af 50.

Det bliver børnefødselsdagsagtigt med boller og lagkage, pizzasnegle og pøsehorn.

Det skal så e siges at Magnus ikke er dødt, så det er hans "første" fest, derfor vi bliver så mange

Anmeld

19. august 2012

MortilElias2010

Tja vi lånte min mands arbejde (et værested han er tilknyttet) fyldte det med balloner. Gæsterne skulle være der fra 12. Vi fik en kagemand. Vi var vel omkring 20 stk. Husker det ikke. Min familie havde beslutte sig for at være ude at rejse på hans fødselsdag, så det var kun min mands side af familien og kun de vigtigste og de nærmeste. Ellers kunne vi blive ved. Vi fik ja noget salat og kød, husker det ikke præcist - bland selv salat med lækker kød og farmor havde det meste med hjemmefra og vi havde så resten. Og vi holdt det kun 1 gang. Og det varede til hen på eftermiddagen, men ikke overdrevet da festen blev holdt med hensyn til vores søn, så vi besluttede at følge hans rytme. Dejlig fest alt i alt. Ville dog gerne have haft min familie der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.