Svigeringe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er ved at være træt af mine svigeringe. vi er lige blivet venner på FB efter hun har slettet hele hendes familie. Jeg skrev så til hende, om, at jeg ikke synes det var okey, fordi jeg ikke havde gjodt hende noget. Hun vil gerne havde at vi chattede, så hun ansøgte mig, og vi  bliv venner igen. Fair nok, jeg godkender hende, så jeg også viser at jeg ikke er sur længer. Vi har så snakket lidt frem og tilbage siden, og det hele går jo fint der.

Min mand er stadige sur på hende, efter hun har bloket ham og resten af familien, det kan jeg godt forstå ham i, eftersom han ikke har gjort hende noget. Jeg skriver så til hende, hvorfor hun ikke er venner med ham med / de andre også, nu efter jeg er kommet på igen. Hendes svar: Jeg arbejder meget, så jeg har ikke tid til at finde dem og ansøge dem!  OMG tænker jeg så. Hun har tid til at skrive med mig, og sende mig en ansøgning, men ikke tid til hendes familie  Selvom jeg kan se at hun er på hverdag.

Jeg har så fundet ud af, at alt det vi har skrevet sammen har hun "spillet sød" over for mig. Hun har løjet over for mig med rigtig mange ting   Hendes profil er hemmelig for mig, og det forstår jeg ikke hvorfor hun har valgt at gøre det  Jeg ved at hun ligger billeder ind, men jeg kan ikke se dem. Hun har altid skrevet status, dem kan jeg heller ikke læse. Jeg forstår ikke
meningen med at være venner med folk, og så holde alt for dem henneligt  Hvorfor sletter hun mig ikke bare, og siger sandhenden? Ja, du mig ikke viden noget om mig, derfor sletter jeg dig igen   Ved godt det ikke er alle ting der kommer folk ved, og nogen gange har man brug for at holde en ting hemmeligt, men hver gang

Håber det giver lidt mening
Ha' en skøn søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

linda0104

Jeg tror simpelthen at jeg havde slettet hende igen, det virker som om at hun bare skal snage i dit/jeres liv.

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Hun bloket os fordi hun ikke vil føle sig overvåget  Skrev også til hende at det var lidt svært, eftersom vi ikke er venner.

Jeg har slettet hende igen. Vi bliv venner igen for snart 2 mdr siden, og jeg kan se at hun sat mig på, så jeg ikke kan se noget hos hende

Hvorfor ikke bare sige tingen som de er? Hvis jeg ikke må vide noget om hende, så må hun heller ikke vide noget om mig

Anmeld

19. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde nok bare slettet hende.

Men det kan være at hun synes det er irriterende at familien kan følge med i hendes hverdag. Det er måske ikke noget hun gider dele med familien men kun med hendes venner. Uanset - så synes jeg egentlig hun har ret til at være venner med dem hun har lyst til på facebook. og det er måske kun venner og ikke så meget familie.

Det er ikke noget jeg ville være sur over. Jeg ville nok være ret så ligeglad.

Anmeld

19. august 2012

Anonym skriver:

Hun bloket os fordi hun ikke vil føle sig overvåget  Skrev også til hende at det var lidt svært, eftersom vi ikke er venner.

Jeg har slettet hende igen. Vi bliv venner igen for snart 2 mdr siden, og jeg kan se at hun sat mig på, så jeg ikke kan se noget hos hende

Hvorfor ikke bare sige tingen som de er? Hvis jeg ikke må vide noget om hende, så må hun heller ikke vide noget om mig

så har hun også givet jer et svar. Hun vil ikke føle sig overvåget. Det er vel en del af hendes liv hun ikke synes vedkommer familien og det er da fair nok

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Ja det har hun. Men hvorfor så ansøge mig??  Det er det som jeg ikke forstår? Hvorfor ikke bare lad vær med at ansøge mig!

Hun skrev kun det, fordi jeg sprugte hende, og så kom hun med, at hun ikke havde tid til at finde de andre for hendes familie ad..

Anmeld

19. august 2012

Anonym skriver:

Ja det har hun. Men hvorfor så ansøge mig??  Det er det som jeg ikke forstår? Hvorfor ikke bare lad vær med at ansøge mig!

Hun skrev kun det, fordi jeg sprugte hende, og så kom hun med, at hun ikke havde tid til at finde de andre for hendes familie ad..

Det kan jo være hun synes du er hyggelig at tale med, men at du ikke må se det hele netop fordi du er en del af familien og manden måske kan "snage" med.

Du spurgte og hun svarede. Jeg kan slet ikke forstå denne hysteri. Det er jo bare en hjemmeside.

Det kan være der er sider af hendes liv hun ikke vil have familien skal se/ være en del af. Og det er vel fint nok?

Anmeld

19. august 2012

frkanonym

undskyld mig, min første tanke var "hvorfor bekymre sig så meget om, hvad der sker på facebook?" helt ærlig. facebook er nærmest blevet vores liv. hvis vi bliver blokeret på facebook, begrænset profiler, så vi ikke kan se hinandens status, osv. helt ærlig. kender sågar en, der bruger facebook som trussel. "hvis du ikke er ordentlig, begrænser jeg dig da bare på facebook" - jamen værsgo.

hvorfor er det så vigtigt, hvad der sker på facebook? om vi kan læse, hvad hinanden skriver, om vi kan se hinandens billeder, sågar hvem der er venner med hvem. hvorfor går du op i, hun har ansøgt dig og ikke sin familie? det er ikke dit problem. hvis hendes familie er utilfreds, så kontakter de hende nok.

nå, et lille surt opstød herfra. var ikke ment surt. ha' en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.