Jeg er ved at være træt af mine svigeringe. vi er lige blivet venner på FB efter hun har slettet hele hendes familie. Jeg skrev så til hende, om, at jeg ikke synes det var okey, fordi jeg ikke havde gjodt hende noget. Hun vil gerne havde at vi chattede, så hun ansøgte mig, og vi bliv venner igen. Fair nok, jeg godkender hende, så jeg også viser at jeg ikke er sur længer. Vi har så snakket lidt frem og tilbage siden, og det hele går jo fint der.
Min mand er stadige sur på hende, efter hun har bloket ham og resten af familien, det kan jeg godt forstå ham i, eftersom han ikke har gjort hende noget. Jeg skriver så til hende, hvorfor hun ikke er venner med ham med / de andre også, nu efter jeg er kommet på igen. Hendes svar: Jeg arbejder meget, så jeg har ikke tid til at finde dem og ansøge dem! 
OMG tænker jeg så. Hun har tid til at skrive med mig, og sende mig en ansøgning, men ikke tid til hendes familie
Selvom jeg kan se at hun er på hverdag.
Jeg har så fundet ud af, at alt det vi har skrevet sammen har hun "spillet sød" over for mig. Hun har løjet over for mig med rigtig mange ting 
Hendes profil er hemmelig for mig, og det forstår jeg ikke hvorfor hun har valgt at gøre det
Jeg ved at hun ligger billeder ind, men jeg kan ikke se dem. Hun har altid skrevet status, dem kan jeg heller ikke læse. Jeg forstår ikke
meningen med at være venner med folk, og så holde alt for dem henneligt
Hvorfor sletter hun mig ikke bare, og siger sandhenden? Ja, du mig ikke viden noget om mig, derfor sletter jeg dig igen
Ved godt det ikke er alle ting der kommer folk ved, og nogen gange har man brug for at holde en ting hemmeligt, men hver gang 
Håber det giver lidt mening 
Ha' en skøn søndag 
Anmeld