Jayy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

JAYY som overskriften siger. Alberte er endelig blevet glad for sin sut, så nu ka far også bruges til trøst og jeg behøver ik ha babben frem, hvis hun bliver ked af det, så det er bare dejligt! 

Hvordan går det hos jer?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

projekt-ønskebarn

Skønt. Sutten er også en god ven hos os. Jeg nåede desværre kun at amme halvanden uge så fik jeg brystbetændelse, blev indlagt og måtte droppe amningen . Så nu får hun fuld flaske. Øv øv hvor har jeg været ærgerlig og ked over det men omstændighederne kunne ikke tillade andet desværre. 

Men hun trives og tager på så det er dejligt og det vigtigste

Anmeld

20. august 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Skønt. Sutten er også en god ven hos os. Jeg nåede desværre kun at amme halvanden uge så fik jeg brystbetændelse, blev indlagt og måtte droppe amningen . Så nu får hun fuld flaske. Øv øv hvor har jeg været ærgerlig og ked over det men omstændighederne kunne ikke tillade andet desværre. 

Men hun trives og tager på så det er dejligt og det vigtigste

Øv ja det er da godt nok træls, når det er det der stopper amningen! Håber at du er blevet helt frisk igen så?? 

Det gode ved flaske er jo, at så ka far også gi mad!! Det tror jeg min kærste savner at ku en gang i mellem!! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Øv ja det er da godt nok træls, når det er det der stopper amningen! Håber at du er blevet helt frisk igen så?? 

Det gode ved flaske er jo, at så ka far også gi mad!! Det tror jeg min kærste savner at ku en gang i mellem!! Vh stine

Ja mega mega øv og svært at acceptere for mor men når det ikke kunne være anderledes så er jeg nød til som du skriver at se på fordelene ved flasken for dem er der selvfølgelig også nogen af  

Er desværre ikke helt frisk igen. Har lige måtte få en pencilin kur igen, endnu skrappere denne gang fordi det var ved at bryde ud igen . Øv

Anmeld

20. august 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja mega mega øv og svært at acceptere for mor men når det ikke kunne være anderledes så er jeg nød til som du skriver at se på fordelene ved flasken for dem er der selvfølgelig også nogen af  

Er desværre ikke helt frisk igen. Har lige måtte få en pencilin kur igen, endnu skrappere denne gang fordi det var ved at bryde ud igen . Øv

Ej hvor er det strengt for dig!! Rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Ej hvor er det strengt for dig!! Rigtig god bedring! Vh stine

Tusind tak, det er det rene tortur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.