Tidlig scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Anonym trådstarter

Hej kvinder.

Jeg er lige anonym, da jeg ikke er så langt henne endnu.

Jeg vil meget gerne have en tidlig scanning, har læst mig frem til at de kan fortages fra uge 7+0 -12+0.

Mit spørgsmål er så, hvornår i vil anbefale en tidlig scanning ? Hvornår fik i den fortaget? Jeg vil nemlig ikke tage den for tidligt, så jeg alligevel ikke får så meget ud af det. Men kan samtidig ikke vente med at se hvad der gemmers sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

19. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej kvinder.

Jeg vil meget gerne have en tidlig scanning, har læst mig frem til at de kan fortages fra uge 7+0 -12+0.

Mit spørgsmål er så, hvornår i vil anbefale en tidlig scanning ? Hvornår fik i den fortaget? Jeg vil nemlig ikke tage den for tidligt, så jeg alligevel ikke får så meget ud af det. Men kan samtidig ikke vente med at se hvad der gemmers sig. 

på en tidelig scanning ser man oftest hjerteblink og en lille klump immellem.uge 7og 10 men du skal jo.til nf scanning omkring uge 12 så hvis du  il sikrer dig der er hjerteblink og noget derinde vil jeg sige omkring uge 8+ 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

på en tidelig scanning ser man oftest hjerteblink og en lille klump immellem.uge 7og 10 men du skal jo.til nf scanning omkring uge 12 så hvis du  il sikrer dig der er hjerteblink og noget derinde vil jeg sige omkring uge 8+ 

Det var os omkring uge 8+0/9+0 jeg havde i tankerne.

Mange tak for svar  

Anmeld

19. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det var os omkring uge 8+0/9+0 jeg havde i tankerne.

Mange tak for svar  

det varså lidt du velkommen til at kigge scannings billederi mit fotoalbumhar en massefra de forskellige uger  så du lidt kan se hvad du kan forvente  

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det varså lidt du velkommen til at kigge scannings billederi mit fotoalbumhar en massefra de forskellige uger  så du lidt kan se hvad du kan forvente  

Tusinde tak, dem lurer jeg lige 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har jeg kigget lidt på dem og IHH hvor er de fine. En skøn lille spunk der vinker 

Jeg har virkelig noget at se frem til, tak fordi jeg måtte se dine billeder og for dine svar 

Anmeld

19. august 2012

L83

Anonym skriver:

Hej kvinder.

Jeg fik lavet en scanning i uge 6 er så blevet rykket en uge tilbage så det var kun i uge 5 . Det eneste jeg kunne se var hjerteblink . Men det vidste jeg godt, og det var nok til at berolige mig. Det kostede kun 200 kr

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Jeg fik lavet en scanning i uge 6 er så blevet rykket en uge tilbage så det var kun i uge 5 . Det eneste jeg kunne se var hjerteblink . Men det vidste jeg godt, og det var nok til at berolige mig. Det kostede kun 200 kr

Det koster 400 kr. her i området af mig, så selvom jeg har svært ved at vente vil jeg gerne kunne se lidt mere end hjerteblinken.

Men overvejer en scanningspakke med 4 scanninger, da man spare 600 kr. I pakken er der to tidlige scanninger, så kunne man evt tage en i uge 6 for at sikre sig der er noget i maven, og så en omkring uge 8-9.

Tak for svar 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har jeg kigget lidt på dem og IHH hvor er de fine. En skøn lille spunk der vinker 

Jeg har virkelig noget at se frem til, tak fordi jeg måtte se dine billeder og for dine svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.