det er svært:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2012

MyLove E

Nøj hvor er det svært at vælge bil:-)

Vi står mellem en ny skoda Citigo og ny Hyundai i10 . Det er begge meget lækre biler. Men jeg har så også forelsket mig i en fin brugt Fiat 500:-):-):-):-) Den synes manden ikke rigtig vi skal ha. De koster alle tre det samme.. Jeg er så vild med 500:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

betina23

Vi er meget til Skoda i min fam min fyr arb på værksted og har mange Hyundai d

Anmeld

19. august 2012

MyLove E

betina23 skriver:

Vi er meget til Skoda i min fam min fyr arb på værksted og har mange Hyundai d

Tak:-):-)

Anmeld

19. august 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Vi står mellem en ny skoda Citigo og ny Hyundai i10 . Det er begge meget lækre biler. Men jeg har så også forelsket mig i en fin brugt Fiat 500:-):-):-):-) Den synes manden ikke rigtig vi skal ha. De koster alle tre det samme.. Jeg er så vild med 500:-):-)

Vi har lige købt en splinter ny Wolkswagen up.. Uff den er lækker.. Men dem du nævner kiggede vi også på.. Det er så svært at vælge syntes jeg ,..

Anmeld

19. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Vi købte en Hyundai i10 i april, og jeg ELSKER den! Den kører virkelig godt. Tidligere brugte vi 4000 kr. på brændstof om måneden - vi har to biler - og nu er vi nede på 2500  

Anmeld

19. august 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Vi har lige købt en splinter ny Wolkswagen up.. Uff den er lækker.. Men dem du nævner kiggede vi også på.. Det er så svært at vælge syntes jeg ,..

Ja det er det er svært. Jeg er bare så vild med Fiat 500 :-):-)

Men er det bedst at købe ny eller brugt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.