Anbefal et mobil selvskab:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Orkide86

Jeg vil gerne have nyt selvskab.

Lige nu har jeg cbb, det er som sådan godt nok, men døjer nogengange med nettet og om ikke andet internet forbindelsen når min mobil ikke bruger mit hjemme internet.

Jeg har tænkt lidt på oister eller M1 men hvordan er nettet?

Ellers andre i kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Babydreams

Mirjam123 skriver:

Lige nu har jeg cbb, det er som sådan godt nok, men døjer nogengange med nettet og om ikke andet internet forbindelsen når min mobil ikke bruger mit hjemme internet.

Kan klart anbefale onefone - fantastisk service, signal over alt, og god internet forbindelse, samtidig med at det er super billigt, giver 99,- om måneden

Anmeld

19. august 2012

Orkide86

RikkeRasmussen skriver:

Kan klart anbefale onefone - fantastisk service, signal over alt, og god internet forbindelse, samtidig med at det er super billigt, giver 99,- om måneden

Har hørt godt om det

Andre der kan anbefale nogen?

Anmeld

19. august 2012

Stumpen

Jeg har haft M1 i et par år nu og har aldrig haft problemer med dem - men har ikke brugt net-funktionen, så lige der er jeg dig svar skyldig..

Anmeld

19. august 2012

pemiro

Telmore

Anmeld

19. august 2012

B&J

ihihihihi jeg ville ha sagt cbb har aldrig haft problemer... men det er jo så forskelligt... sådan er det vist med alle selskaber

Anmeld

19. august 2012

Orkide86

Tak for jeres svar

Andre?

Anmeld

19. august 2012

Camilla..

RikkeRasmussen skriver:

Hvad for du for de 99,- kroner ?

Anmeld

19. august 2012

samantha1986

Mirjam123 skriver:

Vi har telmore og vi er så glade for det.

Anmeld

19. august 2012

Babydreams

Camilla.. skriver:

Hvad for du for de 99,- kroner ?

Jeg har, 3 timers fri tale, fri sms og mms, 500 mb data, og fri ring til alle onefone kunder

Hvis man vil have mere data, kan man bare give 30 oveni, også har man 1 gb - men jeg bruger slet ikke alt det data, og hvis man er ved at have opbrugt sit tale, eller data får man en besked, super dejligt, så kan man nemlig undgå overforbrug, og få ubehagelige regninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.