Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min motionscykel står og samler støv, så nu kan den afhentes. Det er en model Active magnetic.
Cykelen står i Egtved.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian67 skriver: Min motionscykel står og samler støv, så nu kan den afhentes. Det er en model Active magnetic. Cykelen står i Egtved.
Pis at det er længere væk..kunne godt have brugt den..
Christina.78 skriver: Pis at det er længere væk..kunne godt have brugt den..
Ja det er godtnok ærgeligt, jeg kan desværre ikke tilbyde at bringe den.
Pylle3 skriver: har du et billede af den?
har du et billede af den?
Her kommer lige et par billeder. Jeg tror også jeg har en brugsanvisning et eller andet sted.
Vivian67 skriver: Her kommer lige et par billeder. Jeg tror også jeg har en brugsanvisning et eller andet sted.
Jeg er muligvis interesseret. Skal bare lige spørge min søster om hun kan hente den for mig Hun bor i Vejen, så det er ikke så langt igen
xoxotasha skriver: Jeg er muligvis interesseret. Skal bare lige spørge min søster om hun kan hente den for mig Hun bor i Vejen, så det er ikke så langt igen
Super, du vender bare tilbage når du har fundet ud af det.
Pylle3 skriver: Tak for billede men fik lige spurgt kæresten og han vil ikke have en så jeg springer over Håber du kommer af med den..
Tak for billede men fik lige spurgt kæresten og han vil ikke have en så jeg springer over Håber du kommer af med den..
Helt ok.
Vivian67 skriver: Super, du vender bare tilbage når du har fundet ud af det.
Jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128