Endelig ikke-ryger (igen ;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Happiness

Ja SGU! Så kan jeg sige det igen!

Stoppede med at ryge da jeg blev gravid, og holdte det egentligt fint i et godt stykke tid efter fødslen. MEN begyndte så småt igen (SÅÅÅÅ dumt!) da Lukas var 3-4 måneder. (i takt med jeg ikke kunne amme mere...)

MEN tirsdag aften røg jeg min SIDSTE cigaret! Har læst bogen "Endelig ikke-ryger" (igen...) og denne gang var det en helt anden følelse jeg sad med da jeg lukkede bogen i! Jeg glædede mig over at skulle stoppe, og havde faktisk ikke lyst til at ryge den sidste smøg. Måtte tvinge mig selv tilat ryge den færdig... Meget underligt!

De første dage gik super godt. Men efter jeg fik ferie i fredags, har det sgu været nogle hårde dage. MEN vil ikke ryge mere! Det er afhængigheden der hungre nu, ikke min fornuft! Så jeg kæmper! Nikotinen burde snart være helt ude af systemet, så skulle det gerne blive lettere igen

Nå men ville egentligt ikke andet end at juble lidt For synes faktisk at jeg er lidt sej  

Rigtig god søndag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

B&J

Stort tillykke... håber du holder det denne gang og hvor er du bare super sej

Anmeld

19. august 2012

Eliza

Det er så sejt!!! Jeg tror på dig og hepper fra sidelinjen 

Vi kan fejre 10 uger uden røg på tirsdag så jeg ved godt hvor hårdt det er. De første 14 dage er værst.  

Anmeld

19. august 2012

Happiness

B&J skriver:

Stort tillykke... håber du holder det denne gang og hvor er du bare super sej

Tak! Håber jeg også! Denne gang er det uden nikotin erstatninger, så lidt hårdere. Men tror på at det er bedre, da jeg så slipper helt for nikotinafhængigheden! 

Anmeld

19. august 2012

Happiness

Eliza skriver:

Det er så sejt!!! Jeg tror på dig og hepper fra sidelinjen 

Vi kan fejre 10 uger uden røg på tirsdag så jeg ved godt hvor hårdt det er. De første 14 dage er værst.  

Hvor er du sej! 10 uger Det glæder jeg mig til at kunne sige! Tænker også at det er de første par uger der er værst. Det er jo der nikotinen skal ud f kroppen, uden man fodre den med nyt

Anmeld

19. august 2012

Eliza

Klarede de første uger med almindeligt tyggegummi og bolcher når trangen var for slem. Og en blyant eller noget op til munden når jeg hængte tøj op eller andre ting hvor jeg plejede at have en smøg hængende. Men Gud hvor havde jeg lyst Til at gnave armen af mig selv eller manden til tideR.   Sygt at smøgerne har kunnet styre sådan

Anmeld

19. august 2012

B&J

Happiness skriver:

Tak! Håber jeg også! Denne gang er det uden nikotin erstatninger, så lidt hårdere. Men tror på at det er bedre, da jeg så slipper helt for nikotinafhængigheden! 

jamen jeg ved du kan min kæreste har også gjord det og jeg syntes bare i er så seje.....

Anmeld

19. august 2012

Janni.

du er så sej! Keep up the good work.! 

Jeg stoppede med at ryge for lang tid siden (over 16 mdr siden, tæller ikke mere), men savner det stadig. 

Kort tid efter stoppede min kæreste også med hjælp fra lægen. Min kæreste startede med at ryge igen for et par uger siden - fatter ham ikke!  Hans problem, jeg synes han lugter.  

Anmeld

19. august 2012

Missq4

sejt håber du kan holde det nu du så gerne vil

Anmeld

19. august 2012

An&Jo

Sejt, jeg har været røgfri siden den 10 juni nu..

Jeg tror mit det holder så godt fordi jeg godt ved at vil jeg ryge så kan jeg jo bare gøre det, så det er ikke en forbudt ting denne gang som jeg gjorde det til de andre gange, og det har gjort at jeg faktisk slet ikke har haft lyst til at ryge.. Jeg kan da sagtens savne det, men ikke mere end at neg kan sige nej til mig selv.. Dog er vægten så steget en del.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.