Hjælp til aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Mamalou

Hej piger!

Jeg søger hjælp til en opskrift, så jeg kan for tømt køleskabet - forhåbentlig uden at skulle handle ind - gider nemlig ikke i dag

Jeg har kyllingefileter, tomater, feta og madlavningsfløde. Jeg har grøntsager i fryseren (broccoli, blomkål og ærter), friske gulerødder og  ris, bulgur og pasta som tilbehør. 

Hilfe

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Team Putte

Mamalou skriver:

Hej piger!

Jeg søger hjælp til en opskrift, så jeg kan for tømt køleskabet - forhåbentlig uden at skulle handle ind - gider nemlig ikke i dag

Jeg har kyllingefileter, tomater, feta og madlavningsfløde. Jeg har grøntsager i fryseren (broccoli, blomkål og ærter), friske gulerødder og  ris, bulgur og pasta som tilbehør. 

Hilfe

Vh. Louise

Er det friske eller flåede tomater på dåse?

Anmeld

19. august 2012

Mamalou

Team Putte skriver:

Er det friske eller flåede tomater på dåse?

Friske, men kan også fremtrylle en dåse, hvis der er brug for det

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

Friske, men kan også fremtrylle en dåse, hvis der er brug for det

Jeg tænker kyllingefileter i fad med skiver af frisk tomat og smuldret feta ovenpå, salt og peber og så madlavningsfløden over. i ovnen i ca. 40 min ved 180 grader og så med grøntsager og ris til

Hvis du har flåede tomater ville jeg blende dem og varme tomat og fløde sammen på panden, gerne med løg og hvidløg hvis du har det og så over fileterne og i ovnen i samme tid og med samme tilbehør som ovenover

Anmeld

19. august 2012

Mamalou

Team Putte skriver:

Jeg tænker kyllingefileter i fad med skiver af frisk tomat og smuldret feta ovenpå, salt og peber og så madlavningsfløden over. i ovnen i ca. 40 min ved 180 grader og så med grøntsager og ris til

Hvis du har flåede tomater ville jeg blende dem og varme tomat og fløde sammen på panden, gerne med løg og hvidløg hvis du har det og så over fileterne og i ovnen i samme tid og med samme tilbehør som ovenover

1000 tak. Det lyder både nemt og lækkert

Mums

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

Mamalou skriver:

1000 tak. Det lyder både nemt og lækkert

Mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.