Miste pakke/brev i posten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Carina:-)

Har I prøvt at miste en pakke eller brev i posten?

Enten noget I selv har sendt eller noget I har købt.

Jeg undrer mig over at høre det jævnligt fra veninder-for handler selv min 1-2 gange om ugen både med køb og salg.

Og har aldrig oplevet at jeg ikke har modtaget,eller dem jeg har sendt til heller ikke har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Dot D

Carina:-) skriver:

Jeg undrer mig over at høre det jævnligt fra veninder-for handler selv min 1-2 gange om ugen både med køb og salg.

Og har aldrig oplevet at jeg ikke har modtaget,eller dem jeg har sendt til heller ikke har.

Én gang, men det viste sig, at vedkommende slet ikke havde sendt pakken så der var jo en rigtig god grund

Synes også jeg høre det ofte, men jeg får altid mine pakker, og de få jeg har sendt er også kommet frem

Anmeld

19. august 2012

GønskE

jeg har. skulle sende til en herinde, som endda bor 15 min med tog fra mig, og hun fik den aldrig - har ikkee hørt fra hende længe, men 3 uger efter havde hun intet modtaget endnu, og havde ringet til postvæsnet, de kunne intet gøre, da det var sendt som brev (hvilket jeg altid har gjort med små ting)

Anmeld

19. august 2012

JulieE

Jeg har oplevet det en enkelt gang, hver vej... Har oplevet at en pakke jeg havde sendt, blev væk på modtagers posthus. Pakken/brevet var anmeldt hos modtager pg da hun skulle hente den på posthuset, var den væk  

Og så har jeg oplevet et wii-spil, jeg havde købt til mine unger, aldrig nåede frem 

Anmeld

19. august 2012

Clisolka

Jeg har aldrig oplevet at miste noget i posten. Jeg syntes også tit jeg hører om det, og jeg handler jævntligt på nettet 

Anmeld

19. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har oplevet, at det jeg sendte kom retur  Men ellers næ, så har jeg aldrig oplevet det.

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

Carina:-) skriver:

Jeg fik en abort i 2007 og brevet med dag og tidspunkt til forundersøgelse på sygehuset nåede aldrig frem!

Samtidig havde min læge noteret mig en måned længere henne end jeg var, så i halvt panik over at jeg ik var mødt op til min tid, ringede sygehuset til lægehuset som ik havde noget nr på mig, men tilgengæld på min mor som de ringede til så hun kunne ringe til mig og jeg så kunne ringe til lægehuset for at få beskeden om at skulle ringe til sygehuset.. Det var lidt et cirkus for et enkelt brev der er gået tabt i systemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.