men håber jeg er på vej den anden vej igen..
Sidste uge måtte jeg lige en tur til lægen og er nu blevet sygemeldt. Indtil videre frem til 20 maj hvor jeg skal til lægen igen, men som lægen sagde, så skulle jeg ikke være "bange" for hun sendte mig i job igen dagen efter så nu må vi se hvad der så skal ske.
Jeg har i et længere stykke tid haft det svært på jobbet, i forhold til alle vores nødkald, at jeg kører helt alene, at vi har så super travlt så vi ikke kan nå at få pause osv osv
pludselig blev jeg virkelig ræd for at kører alene.. jeg har aldrig været super vild med det, men heller aldrig før sådan dicideret bange, hvilket jeg pludselig blev.
Allerede onsdag 8hvor jeg havde fri og sørst skulle møde ind mandag nat) fik jeg totalt ondt i maven og kvalme over at skulle starte arb igen.
Jeg begyndte at få nogle pank-angst anfald hvor jeg havde totalt hjertebanken og blev vildt bange samt have næseblod hver morgen så derfor gik jeg til lægen. Er bnage for det ender med at jeg taber håret igen, lige som sidst hvor jeg var totalt stresset.
Jeg fik en rigtig god snak med min læge og vi fik talt om hvad der gør at jeg er stresset mm.. og jeg ved det jo godt.. det med lejligheden i Vanløse vi stadig har, at vi ingen penge nærmest har pga den latterige lejlighed, at jeg stadig har nogle ting i bagagen fra min barndom som ikke er ordentligt bearbejdet og samtidig vliver jeg så stresset på jobbet i forhold til travlhed og at jeg ikke tør kører alene mere.
Jeg har fået en henvisning til en psykolog i forhold til min fortid, så der forhåbentligt kan komme lidt skik på det.. men typisk at meget at det dukker op, når jeg har det skidt.
og ellers tja.. så ved jeg nærmest ikke hvad jeg skal gøre med job osv.. kan jo ikke bare blive ved at gå herhjemme, ved ikke om jeg skal sige op eller prøve igen og samtidig er det igen de skide penge.. hmmm....
Kh Sofie -som undskylder der forvirrende indslag men bare gerne ville dele det med jer
Anmeld