Så måtte jeg lige ned og vende :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Sofie

men håber jeg er på vej den anden vej igen..

Sidste uge måtte jeg lige en tur til lægen og er nu blevet sygemeldt. Indtil videre frem til 20 maj hvor jeg skal til lægen igen, men som lægen sagde, så skulle jeg ikke være "bange" for hun sendte mig i job igen dagen efter så nu må vi se hvad der så skal ske.

Jeg har i et længere stykke tid haft det svært på jobbet, i forhold til alle vores nødkald, at jeg kører helt alene, at vi har så super travlt så vi ikke kan nå at få pause osv osv

pludselig blev jeg virkelig ræd for at kører alene.. jeg har aldrig været super vild med det, men heller aldrig før sådan dicideret bange, hvilket jeg pludselig blev.

Allerede onsdag 8hvor jeg havde fri og sørst skulle møde ind mandag nat) fik jeg totalt ondt i maven og kvalme over at skulle starte arb igen.

Jeg begyndte at få nogle pank-angst anfald hvor jeg havde totalt hjertebanken og blev vildt bange samt have næseblod hver morgen så derfor gik jeg til lægen. Er bnage for det ender med at jeg taber håret igen, lige som sidst hvor jeg var totalt stresset.

Jeg fik en rigtig god snak med min læge og vi fik talt om hvad der gør at jeg er stresset mm.. og jeg ved det jo godt.. det med lejligheden i Vanløse vi stadig har, at vi ingen penge nærmest har pga den latterige lejlighed, at jeg stadig har nogle ting i bagagen fra min barndom som ikke er ordentligt bearbejdet og samtidig vliver jeg så stresset på jobbet i forhold til travlhed og at jeg ikke tør kører alene mere.

Jeg har fået en henvisning til en psykolog i forhold til min fortid, så der forhåbentligt kan komme lidt skik på det.. men typisk at meget at det dukker op, når jeg har det skidt.

og ellers tja.. så ved jeg nærmest ikke hvad jeg skal gøre med job osv.. kan jo ikke bare blive ved at gå herhjemme, ved ikke om jeg skal sige op eller prøve igen og samtidig er det igen de skide penge.. hmmm....

Kh Sofie -som undskylder der forvirrende indslag men bare gerne ville dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Tina2

Hej søde Sofie... Lyder godt nok rigtig træls, men kan godt forstå dig.... Min mor arbejder jo- ligesom jeg gjorde i aftenvagt, og er du gal de har mange besøg!!!! Omkring 25 på en aften + hun kører omkring 100 km ialt! Fatter ikke hvordan de når det.....

Jeg kørte jo i byen og kørte mellem 16-25 km og havde 14-15 besøg... Vi havde ikke travlt, kunne sagtens holde pause (dog med undtagelse af hvis en var faldet eller lign midt i pausen), så vi har ikke haft så voldsomt travlt og har jo også kørt inde i byen, så var ikke sådan "alene" og mødtes jo flere gange med en af vores makkere hvor vi skulle være 2..... Kan godt forstå du har det rigtig skidt med at køre ude på landet helt alene....

Jeg synes du skal tage en snak med din leder om det.... Du skal ikke tilbage i nattevagt, hvis du spørger mig!!! Måske du kunne komme i en anden vagt? Og ellers ville jeg begynde at søge nyt....

Lyder som en rigtig god ide med psykolog. Jeg håber det kan hjælpe dig, søde.....

Håber virkelig I snart får losset den lejlighed afsted til nye ejere, det må virkelig være skod at sidde med den, når I er flyttet og mangler de penge...  Jeg x'er for den snart er solgt!!!!!

Stort kram Tina

Anmeld

15. maj 2009

Sofie

Jeg vil rigtig gerne stadig have nattevgter, bare ikke der hvor jeg er nu, da der jo er alt for travlt.. På de rolige nætter kører jeg ca. et sted mellem 60 og 100 km og på de travle nætter kører jeg over 200 km, det er jpo fuldstændigt vildt!!!!

Jeg vil rigtig gerne i nattevagt på hospitalet, hvor jeg er på samme fdeling og har bare en anden kollega at være sammen med, så jeg må prøve at se om der skulle være noget. jeg er jo glad for at arbejde om natten og det passer rigtig godt ind i vores familie liv, men altså ikke når man ikke kan holde pause og ikke når at få hverken vådt eller tørt, det er alt for hårdt..
Tak for din søde besked :-)
Kh Sofie-som hellere må finde dynerne

Anmeld

15. maj 2009

Marie;-)

Puhaa Sofie det lyder hårdt! :-(

Lige nu tror jeg du skal fokusere på det psykiske og tale med den psykolog og så ellers slappe af derhjemme. Når du så føler at du er faldet lidt "ned" - så kan du begynde at revurdere dit job: Hvad ville du allerhelst lave hvis der var frit valg på alle hylder? Måske det er en helt anden branche? Ved godt du lige er blevet udlært, men derfor kan man jo godt lave noget andet! Måske vil du gerne beholde dit job, men på andre vilkår? Så skal det dog meldes ud til din chef. Han/hun ønsker jo heller ikke at du går ned igen. MEN husk ikke at starte job igen før du er klar!! Du skal ikke starte op pga dårlig samvitighed overfor chef/kollegaer - det vil kun gå galt igen.

Håber på lidt medvind til jer!

Tanker herfra...

Anmeld

15. maj 2009

Tina2

Sofie skriver:

Jeg vil rigtig gerne stadig have nattevgter, bare ikke der hvor jeg er nu, da der jo er alt for travlt.. På de rolige nætter kører jeg ca. et sted mellem 60 og 100 km og på de travle nætter kører jeg over 200 km, det er jpo fuldstændigt vildt!!!!

Jeg vil rigtig gerne i nattevagt på hospitalet, hvor jeg er på samme fdeling og har bare en anden kollega at være sammen med, så jeg må prøve at se om der skulle være noget. jeg er jo glad for at arbejde om natten og det passer rigtig godt ind i vores familie liv, men altså ikke når man ikke kan holde pause og ikke når at få hverken vådt eller tørt, det er alt for hårdt..
Tak for din søde besked :-)
Kh Sofie-som hellere må finde dynerne

Kan sagtens følge dig, det ER meget anderledes og mere ensomt i hjemmeplejen end på plejehjem/hospitaler....

Tror helt sikkert du gør det rigtige i at ville søge andre steder, og passer nattevagterne dig godt, er det jo helt perfekt.... Du skal bare ikke arbejde alene:-)

Lyder da fuldstændig sindssygt at ha så travlt  Min mor er også rigtig træt af deres travlthed ind imellem... Vil sige at så travlt har jeg ALDRIG haft i 14 år!!!!!!! Har en eneste gang måttet køre 2 vagter i 4 timer (spørg lige om jeg da havde travlt!!!!) og jeg var så træt da jeg kom hjem at jeg hylede:-( Men det er den eneste gang det har været så slemt.....

Har det været lige på nippet til det er vi gået hårdt til lederen, og jeg kan blive temmelig rødglødende, hvis jeg bliver ignoreret med den slags, så blir jeg ret hård i munden!!!!!!!!! Også selvom det er overfor en leder!
Men det er jo bare mig og mit temperament, ha ha!

Men har ikke oplevet at skulle ha SÅ travlt som I har, så søde Sofie- søg noget andet hurtigst muligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.