Bryllupskage og fodbold kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2012

SHERO

Jeg var til bryllup ved min kusine og hendes fodboldglade mand igår, og jeg havde lavet deres kager... Så her får i lige billedespam..

Kagerne er Mudcake, med danske jordbær og hvidchokolade/vanilie creme... og smager fantastisk hehe..

Havde selvfølgelig ikke fået købt noget brun farve, så måtte lave modellerings chokolade af en god 77% chokolade, det var lidt spild, men heldigvis blev grenen også spist
Det kiksede lidt med de print der, men fondanten svedte helt vildt desværre, men var viiirkelig også varmt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Krisuer

Tullen85 skriver:

Jeg var til bryllup ved min kusine og hendes fodboldglade mand igår, og jeg havde lavet deres kager... Så her får i lige billedespam..

Kagerne er Mudcake, med danske jordbær og hvidchokolade/vanilie creme... og smager fantastisk hehe..

Havde selvfølgelig ikke fået købt noget brun farve, så måtte lave modellerings chokolade af en god 77% chokolade, det var lidt spild, men heldigvis blev grenen også spist
Det kiksede lidt med de print der, men fondanten svedte helt vildt desværre, men var viiirkelig også varmt

Super flotte 

Anmeld

19. august 2012

Dot D

Hvor er de flotte

Bryllupskagen er rigtigt smuk 

Jeg har tit tænkt på at vove mig ud i modelleringschokolade, men har ikke lige fået gjort det. Er det nemt nok at lave og arbejde med???

Anmeld

19. august 2012

SHERO

Dot D skriver:

Hvor er de flotte

Bryllupskagen er rigtigt smuk 

Jeg har tit tænkt på at vove mig ud i modelleringschokolade, men har ikke lige fået gjort det. Er det nemt nok at lave og arbejde med???

Det er SUPER nemt at lave, smelter bare chokoladen og mens den køler lidt af varmede jeg bare glykosesirupen og så blandede det sammen og vupti... Det skal bare lige hvile lidt før det sætter sig og bliver rigtig modellervoks agtig... Tror bare jeg lavede mit lidt for tidligt, eller ikke havde pakket det godt nok ind for da jeg skulle bruge det var det lidt om når der er skorper på fondanten... Men 2 timer efter det var lavede var det super lækkert.. og det er fedt man kan glatte overgange over..

Men det er super let at gå i gang med, og gør jeg bestemt igen... Det er bare lidt pebert..

Nu er du jo rimelig garvet, så må lige høre dig om du har "The Mat"? overvejer lidt om den er pengene værd, så man slipper for en masse rengøring og udtørret fondant.:

Anmeld

19. august 2012

Dot D

Tullen85 skriver:

Det er SUPER nemt at lave, smelter bare chokoladen og mens den køler lidt af varmede jeg bare glykosesirupen og så blandede det sammen og vupti... Det skal bare lige hvile lidt før det sætter sig og bliver rigtig modellervoks agtig... Tror bare jeg lavede mit lidt for tidligt, eller ikke havde pakket det godt nok ind for da jeg skulle bruge det var det lidt om når der er skorper på fondanten... Men 2 timer efter det var lavede var det super lækkert.. og det er fedt man kan glatte overgange over..

Men det er super let at gå i gang med, og gør jeg bestemt igen... Det er bare lidt pebert..

Nu er du jo rimelig garvet, så må lige høre dig om du har "The Mat"? overvejer lidt om den er pengene værd, så man slipper for en masse rengøring og udtørret fondant.:

Tak for vejledningen

Jeg har ikke"the MAT", har faktisk først hørt om den for et par måneder siden. Jeg har dog kun hørt godt om den. Jeg vil gerne lige se den i virkeligheden(læs: med fingrene) før jeg overvejer den selv, så desværre kan jeg ikke lige give en anmeldelse af den

Anmeld

19. august 2012

Muffin_girl

WOWOWOWOW !!!!

Min kæreste holder også med AGF, så han er jo helt vild med kagen

Anmeld

19. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tullen85 skriver:

Hvor sjovt - jeg var mund- og øjenvidne: De smagte herligt og var meget fine. 

- jeg er Chris' moster   Dejligt bryllup 

Anmeld

19. august 2012

Muhmi

Hold da op hvor er de flotte!!! 

Anmeld

19. august 2012

SHERO

Mor og meget mere skriver:

Hvor sjovt - jeg var mund- og øjenvidne: De smagte herligt og var meget fine. 

- jeg er Chris' moster   Dejligt bryllup 

Ja, det var da lidt pudsligt.. Men godt at høre..

Anmeld

19. august 2012

SHERO

Muhmi skriver:

Hold da op hvor er de flotte!!! 

Mange tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.